|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
سه نماینده کشورمان به دیدار نیمه نهایی مسابقات چهار وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر سالوادور داباهیا برزیل رسیدند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در حالی از ساعت 17:30 به وقت تهران در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شد که در وزن ۵۰ کیلوگرم علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با شکست 9 بر 4 مقابل رازمیک میساکیان از ارمنستان به دور بعد رسید. وی در دور سوم با نتیجه 3 بر یک مارکو آزارلو از ایتالیا را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا مظفری در دور نخست اسماعیل اینگن از بلغارستان را 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم یوسوپوف از قرقیزستان را 11 بر صفر از پیش رو برداشت. مظفری در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر رامان چیتاش بلاروسی را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

سید ایمان حسینی در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف محمد سعد از تونس رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۴ به برتری دست یافت. وی در دور سوم با شکست 11 بر صفر مقابل ریشانپریت راندیش از کانادا به دیدار نیمه نهایی رسید.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز یکشنبه برگزار می‌شود که محمد نامجو مطلق در وزن ۵۵ کیلوگرم، جمال عبادی در وزن ۶۶ کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن ۸۴ کیلوگرم و امین طاهری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف رقبا می‌روند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین