کد خبر: ۵۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: تقویت ورزش از پایه و شناسایی استعدادهای ورزشی در رده های پایین سنی به ویژه نوجوانان از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید در بخش ورزش است.
مرتضی بانک عصر شنبه در مراسم گشایش رسمی مسابقات بین المللی هندبال نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری در محل آرامگاه فردوسی مشهد افزود: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح بین المللی ضمن معرفی توانمندیهای ورزشی ایران، نوجوانان را برای مواجهه با تیمهای ورزشی قدرتمند دنیا از هم اکنون آماده می کند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید درصدد است از همه امکانات برای توسعه ورزش قهرمانی به ویژه در رده های پایین سنی بهره گیرد تا شاهد نقش آفرینی ورزش در تندرستی جامعه و ترویج ورزش در بین اقشار مختلف باشیم.
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: برگزاری مسابقات بین المللی هندبال نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری یکی از ظرفیتهای مهم ورزشی برای توسعه کیفی ورزش هندبال است که امیدواریم با تداوم برگزاری چنین برنامه هایی بتوان از این ظرفیتها در سطح ملی و بین المللی بهره وافر برد.
نخستین جشنواره بین المللی هندبال نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری با حضور 89 تیم داخلی و هفت تیم خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی، عراق، لهستان، قطر، ازبکستان و کویت در مشهد در حال برگزاری است.
100داور قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده دارند و در مجموع در طول هشت روز برگزاری آن 272 دیدار بین تیمهای شرکت کننده در هشت سالن ورزشی مشهد انجام می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین