|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : دولت تدبیر و امید همواره پشتیبان ترویج امور فرهنگی است.
علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران روز شنبه در جلسه ستاد برگزاری دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به حضرت امام رضا (ع) با اشاره به این که وصول بالغ بر 114 هزار و 452 نامه به دبیرخانه این جشنواره، نشان از دلدادگی ملت مومن ایران به آل الله ( ع ) و محبوبیت ثامن الائمه در میان شیعیان جهان دارد و وجود 322 نامه در این میان از 42 کشور جهان، گواه بر این امر است، گفت: برگزاری این جشنواره و انتشار این نامه ها، در واقع انتشار نور، پاکی و فضیلت و خدایی شدن است و هرچه جامعه به سمت پاکی برود، آسیب های اجتماعی رنگ می بازد.
معاون استاندار مازندران، بیان کرد: از این مجموعه 113 و 917 نامه از داخل کشور ارسال شده است و 213 نامه نیز به زبان بومی مازندرانی نگارش یافته است.
وی ائمه آل الله ( ع ) را معدن پاکی و نور مطلق و متصل به خزائن غیب دانست و یاد آور شد: دولت تدبیر و امید همواره پشتیبان ترویج امور فرهنگی است و استانداری مازندران در این راستا، از هر امری که بر دانایی افزایی و ارتقا معنویت جامعه کمک می کند، حمایت می نماید.
یونسی افزود: استانداری از برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره حمایت می نماید و به دستگاه های اجرایی نیز تاکید می شود با تمام توان پای کار بیایند.
وی با بیان این که مازندران، پناهگاه فرزندان پیغمبر (ص)، استانی شیعه پرور با دارا بودن بالاترین آمار سید و امام زاده می باشد و می طلبد تا مازنی ها در جهت انتشار اندیشه های علوی نقش خود را هم چنان و بیش از پیش ایفا نمایند، خاطر نشان ساخت: بدون هم افزایی و تعامل، نمی توان امور فرهنگی را به سرانجام مطلوب و پیش بینی شده رساند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال با شکوه آحاد مردم انقلابی و شهید پرور مازندران از شهدای گلگون کفن غواص، گفت: شهدای غواص، از جمله ی ماندگاران هستند که کشور ایران در برابر عظمت آنان قد خم نمود و از شهامت و فداکاری و سلحشوری آنان در دل و خاطر تک تک ایرانیان مومن، بهجت و شادی خیمه زد.
شایان ذکر است؛ اختتامیه ی این جشنواره، روز دوشنبه، دوم شهریور ماه امسال برگزار می گردد.
در این جلسه که مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و برخی مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و نهادهای مذهبی و فرهنگی حضور داشتند، احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گزارشی از آخرین وضعیت جشنواره ارایه نمود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین