|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود از بهسازی محل اورژانس و درمانگاه بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد .
از تبریز؛ دکتر حمید قربانی افخمیگفت: اورژانس این مرکز درمانی که با نشست و ترک خوردن دیوارها مواجه شده بود با تخصیص اعتبار یک میلیارد و چهار صد میلیون تومان بهسازی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نا مناسب بودن اتاق احیاء،نشست دیوارهای اورژانس وکوچک بودن فضای بخش زایمان،شبکه بهداشت و درمان هشترود را بر آن داشت که با مجوز گرفتن از دانشگاه علوم پزشکی و با اعتبار گیری از وزارت بهداشت،مرکز درمانی امام حسین(ع) را بهسازی کند.

وی افزود:با توجه به بهسازی اورژانس،این بخش به صورت موقت دو ماهه  در فضای 160 متر مربع و در داخل چادر به صورت بیمارستان صحرایی در حیاط بیمارستان دایر شده تا کارهای عمرانی با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

دکتر افخمی ادامه داد:با توجه به نزدیکی بیمارستان هشترود به اتوبان دایر کردن بخش پروما،و بخش ان آی سی یو برای کودکان از ملزومات است که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.
وی اشاره کرد:با پیگیریهای به عمل آمده توسط شبکه بهداشت و درمان هشترود بیمارستان امام حسین(ع) به 6 تخت آی سی یو با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و صد میلیون تومان مجهز خواهد شد که نوید روزهای بهتری برای این مرکز درمانی را ندا می‌دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین