|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
کد خبر: ۵۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خطاب به مدیران باشگاه های که تیم های آنان در لیگ دسته یک حضور دارند، گفت: آنان باید قبل از آغاز مسابقات فصل جدید حداقل نیمی از بدهکاری خود را پرداخت کنند.
از فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در خصوص نشست امروز ( شنبه ) خود با رئیس فدراسیون و مسوولان سازمان لیگ، تصریح کرد: این نشست به منظور بررسی وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته یک تشکیل شد.
وی افزود: این نشست برگزار شد تا در آستانه دو روز مانده به آغاز لیگ یک، راجع به نحوه اجرای آرای کمیته انضباطی در باره باشگاه های بدهکار تصمیم گیری شود.
حسن زاده تصریح کرد:اعضای جلسه به اتفاق آراء به این نتیجه رسیدند که در لیگ یک تیم های بدهکار باید قبل از شرکت در اولین مسابقه فصل جاری، حداقل نیمی ازبدهکاری های خود را پرداخت کنند و در غیر اینصورت تیم های مذکور قادر به شرکت در مسابقات نخواهند بود.
رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: تا زمان برگزاری این جلسه، 9 تیم لیگ یک مشکل پرداخت بدهی دارند که در 48 ساعت باقی مانده به شروع مسابقات، باید حداقل نصف بدهی خود را پرداخته و یا به همین میزان رضایت از طلبکاران اخذ کنند.
وی افزود: این 9 باشگاه به دو دسته تقسیم شده اند که در گروه اول تیم های نفت مسجد سلیمان با 15میلیون تومان بدهی به 2 نفر، گیتی پسند اصفهان با 35 میلیون تومان بدهی به یک نفر، پارسه با 90 میلیون تومان به سه نفر، ایرانیان با 155 میلیون تومان بدهی به 3 نفر و شهرداری تبریز با 360 میلیون تومان بدهی به 9 نفر هستند که به نظر می رسد هرکدام از این باشگاهها با پرداخت نیمی از مبالغ می توانند کارت شرکت در مسابقات خود را دریافت کنند.
حسن زاده تصریح کرد:در دسته دوم نیز تیم های پاس همدان با 3 میلیارد و 918 میلیون تومان بدهی به 68 نفر، نساجی مازندران با 2 میلیارد و 67 میلیون تومان بدهی به 43 نفر، آلومینیوم هرمزگان با یک میلیارد و 478 میلیون تومان بدهی به 26 نفر، ایرانجوان بوشهر با یک میلیارد و 175 میلیون تومان به 34 نفر قرار دارند.
رئیس کمیته انضباطی با اشاره به اینکه مابقی تیم های لیگ دسته یک مشکلی ندارند، افزود: امیدوارم مدیران باشگاه های پاس همدان، نساجی مازندران، آلومینیوم هرمزگان و ایرانجوان بوشهر تمام سعی و تلاش خود را به عمل آورده و مشکلات را برطرف کنند.
وی گفت: اجرای احکام مربوط به بدهکاری ها با قاطعیت در تمام لیگ ها و با همت مقامات فدراسیون و سازمان لیگ محقق شده و ما از این بابت از همه مسئولین تشکر می کنیم.
رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره گزارشات هفته سوم رقابتهای لیگ برتر گفت: اگر چه برخی از حوادث هفته سوم از طریق جراید را به طور مستقیم رصد کرده ایم اما تاکنون گزارشات مقامات رسمی واصل نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین