|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶
کد خبر: ۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
محمدرضا که 6 سال و 7 ماه و 10 روز قبل آخرین گلش به پرسپولیس را زده بود، دوباره چارچوب دروازه ارتش سرخ را درست نشانه رفت تا پا را فراتر بگذارد و از مرز 6تایی کردن قرمزها عبور کرده و گل هفتم خود را هم به تیم سابقش بزند.
به نقل ازفارس،سپاهان 4 بر 2 پرسپولیس را شکست داد تا قرمزها مغلوب بزرگ بازی 6 گله لقب بگیرند. محسن بنگر مدافع سابق سپاهان با نظر برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت‌ذخیره‌ها نشست تا موفق نشود برای ششمین مرتبه با پیراهن قرمز برابر زردپوشان نصف‌جهانی به میدان برود.

و بالاخره این‌که محمدرضا خلعتبری مهاجم میزبان موفق شد برای هفتمین بار در ادوار لیگ برتر به پرسپولیس گل بزند و یک رکورد جالب از خود به جا بگذارد و در زمره بازیکنانی قرار بگیرد که از مرز 6 تایی کردن پرسپولیس می گذرد.

گل اول

داستان گلزنی‌های محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس در نوع خود جالب است. این هافبک مازندرانی اولین بار با پیراهن ابومسلم به ارتش سرخ گل زد. محمدرضا سه‌شنبه 15 فروردین ماه سال 85 در ایستگاه 27 لیگ پنجم گل اول بازی ابومسلم – پرسپولیس را در دقیقه 33 وارد دروازه قرمزها کرد. 9 سال و 4 ماه و 11 روز قبل مهدی خیری (40) گل دوم ابومسلم را هم به پرسپولیس زد اما علی انصاریان (پنالتی- 44) و جواد کاظمیان (54) آب رفته را به جوی قرمزها بازگرداندند.

گل دوم

محمدرضا در هفتمین دوره لیگ برتر با پیراهن ذوب‌آهن‌ به پرسپولیس گل زد. شنبه 10 فروردین ماه سال 1387 هافبک – مهاجم رامسری نصف‌جهانی‌ها با ضربه دقیقه 79 خود حسن رودباریان را تسلیم کرد. 7 سال و 4 ماه و 17 روز قبل مصطفی صالحی‌نژاد بعد از خلعت (81) گل دوم ذوب‌آهن‌ را هم زد تا قرمزها تسلیم قاطع دیدار باشند.

دبل دبل!

خلعتبری در لیگ هشتم برابر پرسپولیس عملکردی قابل‌توجه داشت. محمدرضا در دو بازی رفت و برگشت مقابل ارتش سرخ 4 گل زد تا بلای جان مدافعان پرسپولیس لقب بگیرد.

این هافبک مازندرانی یکشنبه سوم شهریورماه سال 1387 در دقایق 17 و 76 دروازه پرسپولیس را باز کرد تا پایتخت‌نشینان پیش چشم هواداران‌شان گل‌های ابراهیم توره (29) و کریم باقری (37) را بی‌اثر کند.

خلعتبری در بازی برگشت (شنبه 14 دی 1387) دوباره برابر پرسپولیس دبل کرد. محمدرضا در دقایق 29 و 47 دیدار ذوب‌آهن‌ و پرسپولیس گل زد تا کار قرمزها را در ابتدای نیمه دوم تمام کند.

آن روز محمد صلصالی (65) گل سوم میزبان را زد تا گل دقیقه 68 ابراهیم توره از روی نقطه پنالتی به چشم نیاید.
خلعتبری چگونه پرسپولیس را «6 تایی» کرد

79 ماه و 10 روز انتظار برای گل هفتم

خلعتبری پنجشنبه گذشته در دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس موفق شد برای هفتمین بار در ادوار لیگ برتر به سرخپوشان پایتخت گل بزند.

محمدرضا که 6 سال و 7 ماه و 10 روز قبل آخرین گلش به پرسپولیس را زده بود، دوباره چارچوب دروازه ارتش سرخ را درست نشانه رفت تا قرمزها را 7تایی کند.

خلعتبری در دقیقه 82 دیدار شاگردان حسین فرکی برابر تیم برانکو ایوانکوویچ از اشتباه مهرداد کفشگری در دفع توپ نهایت بهره را برد تا با ضربه زیبای راست خود دروازه ایمان صادقی را باز کرد.

به واقع، گل تماشایی این هافبک – مهاجم رامسری آب سردی بود بر پیکر پرسپولیس که با شکست دومش در ایستگاه سوم لیگ 15 آشنا شد و به قعر جدول رفت!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین