|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
بلایی که بر سر برانکو آمد،‌ برسر من هم آمد و از این رو به عنوان یک پیشکسوت از وی حمایت می کنم.
 سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد ،اما جایگاه شانزدهمی برای تیمی مانند پرسپولیس در لیگ برتر جای تاسف دارد.


حمید درخشان افزود: رقابت های لیگ برتر فوتبال و کیفیت بازی ها روز به روز بهتر می شود، برخی تیم ها با تغییراتی که داده اند ضرر کردند و برخی دیگر که شاکله اصلی خود را حفظ کرده اند هم اکنون جزء مدعیان لیگ پانزدهم هستند.

وی گفت: ذوب آهن در مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما اسیر بازی خوب تیم سپاهان شد و از همین رو بازی را واگذار کرد.

تیم ذوب آهن در هفته سوم برابر استقلال، در نیمه اول نمایش چندان خوبی نداشت ،اما در نیمه دوم متحول شد، استقلال را اسیر ضد حملات کرد و توانست سه امتیاز شیرین از استقلالی که در ورزشگاه آزادی میزبان بود، کسب کند.

درخشان درباره تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالیها در دو هفته اخیر بازیهای خیلی خوبی انجام دادند. برابر ذوب آهن اسیر تاکتیک های سرمربی آنها شدند و نتوانستند روند رو به رشد خود را ادامه دهند، اما این تیم همچنان یکی از مدعیان این فصل خواهد بود.

درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر سپاهان گفت: حضور نداشتن بازیکنان باتجربه در خط دفاعی سرخ پوشان یکی از علتهای مهم شکست این تیم برابر سپاهان بود، زیرا وقتی در تیم بزرگی مانند پرسپولیس به یکباره جوان گرایی می کنید باید منتظر طبعاتش هم باشید، این همه تغییر در تیمی که می خواهد جزء مدعیان قهرمانی باشد نمی تواند نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد.

برای نمونه کفشگری بازیکن جوان وبا انگیزه ای است اما بستن بازوبند کاپیتانی برای او در پرسپولیس زود بود.

وی گفت: توقعات از پرسپولیس زیاد است، هواداران همیشه خواهان موفقیت تیمشان هستند و به تساوی هم راضی نیستند چه برسد به اینکه تیمشان بازی را واگذار کند.این حق باشگاه و هیئت مدیره است که سرمربی و کادر فنی تیم را به جلسات کمیته فنی برای پاسخگویی دعوت کند و برانکو هم مستثنی نیست.

بلایی که بر سر برانکو آمد،‌ برسر من هم آمد و از این رو به عنوان یک پیشکسوت از وی حمایت می کنم.

درخشان افزود:‌ پرسپولیس پیشینه بزرگی دارد ،همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و باور نکردنی است هم اکنون در شانزدهم جدول است، اما هواداران پرشور این تیم صبور باشند زیرا شرایط این روزهای پرسپولیس را فصل گذشته ذوب آهن داشت و در نهایت توانست فاتح جام حذفی شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین