کد خبر: ۵۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
یک روز قبل از اینکه به مسافرت بروم جلسه‌ای با وی برگزار کردیم و دو پیشنهاد به علیرضا منصوریان دادیم. به هر حال او سرمربی تیم ماست و با ما قرارداد دارد اما دو پیشنهاد به او دادیم که خودش هم از آنها استقبال کرد و باید یکی از این دو پیشنهاد را می‌پذیرفت.
 سرانجام پس از حرف و حدیث های فراوان درباره مشکلات مدیریتی تیم فوتبال نفت تهران، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرگزاری فارس تمام حرف و حدیث ها را شایعه عنوان کرده و گفته: این شایعات با تحریک فردی که آن را می‌شناسیم منتشر می‌شود و ما به آن ورود نمی‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در این مصاحبه گفته: شایعه قهر من و رئیس هیات امنای باشگاه نفت را تکذیب می‌کنم و ما هر روز با هم چندین بار در تماس هستیم . منصور قنبرزاده درباره کنار رفتنش از ریاست شرکت کارکنان شرکت نفت ( احتمالا منظور این خبرگزاری ریاست امور ورزش شرکت ملی نفت بوده است) گفته: من با حفظ سمت مدیرعاملی باشگاه نفت رئیس شرکت کارکنان شرکت نفت هم بودم و با توجه به تراکم کاری تصمیم‌گیری شد که یکی از این دو مسئولیت از عهده من برداشته شود چراکه هم شرایط کاری ورزش کارکنان مهم بود و هم شرایط نفت در لیگ قهرمانان آسیا شرایط ویژه‌ای است و تقاضا داشتم یکی از این دو مسئولیت از روی شانه من برداشته شود و برایم هم فرقی نداشت اما در نهایت بحث ورزش کارکنان در اختیار مدیر دیگری قرار گرفت . وی درباره اینکه با این تحولات شایعه برکناری‌اش از مدیرعاملی باشگاه نفت تهران هم شنیده می‌شود افزود: به هر حال احتمال همیشه وجود دارد. در کدام باشگاه شما می‌بینید که هیچ مدیری تغییر نمی‌کند؟ البته وی بلافاصله گفته: چنین شایعاتی صحت ندارد و در باشگاه نفت ثبات وجود دارد که این ثبات هنوز هم وجود دارد .

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه حل مشکلات مالی این باشگاه به کجا رسیده افزود: خوشبختانه مشکلات مالی در حال حل شدن است البته ما بخشی از پول بازیکنان را داده‌ایم و تا دو هفته دیگر هم بخش دیگری را پرداخت خواهیم کرد. به هر حال باشگاه نفت هم مثل همه تیم‌ها مشکلات مالی دارد اما آرام آرام این پول‌ها در حال تزریق شدن است . قنبرزاده در خصوص شایعه قهرش با عماد حسینی رئیس هیات امنای باشگاه نفت تهران گفت: این هم از آن شایعاتی است که برخی رسانه‌ها می‌سازند و تنها زاییده ذهن برخی‌هاست. این شایعات با تحریک فردی که آن را می‌شناسیم منتشر می‌شود و ما به آن ورود نمی‌کنیم. در باشگاه نفت اصلا قهری وجود ندارد و ما تقریبا هر روز با هم در تماس هستیم . وی در مورد اینکه حضور همزمان او و عماد حسینی برای گرفتن جایزه بهترین باشگاه فصل گذشته لیگ برتر شایعه قهر این دو نفر را استارت زده خاطرنشان کرد: عماد حسینی را مهدی تاج برای دادن جایزه دعوت کرده بود. به هر حال او در کسوت معاون وزیر در این مراسم شرکت کرده بود و شان عماد حسینی بالاتر از این است که بخواهد جام بگیرد. البته متاسفانه برخی با منظور این شایعات را منتشر می‌کنند حتی خود عماد حسنیی هم در صحبت‌هایش این مسئله را تکذیب کرده و باید بگویم در باشگاه نفت اینطور نیست و همیشه ثبات و رفاقت در این باشگاه حرف اول و آخر را می‌زند. مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه الحاقیه قرارداد منصوریان هم حرف های جالبی زده که نشان از اختلاف وی با او داشته به گونه ای که هنوز قرارداد منصوریان با نفتی ها نهایی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که الحاقیه قرارداد منصوریان به کجا رسید؟ اظهار داشته: یک روز قبل از اینکه به مسافرت بروم جلسه‌ای با وی برگزار کردیم و دو پیشنهاد به علیرضا منصوریان دادیم. به هر حال او سرمربی تیم ماست و با ما قرارداد دارد اما دو پیشنهاد به او دادیم که خودش هم از آنها استقبال کرد و باید یکی از این دو پیشنهاد را می‌پذیرفت. به همین دلیل قرار شد فکرهایش را بکند و به ما جواب دهد و ما هم هنوز منتظر پاسخ او هستیم. همین امروز این مسئله را باز هم از سرمربی تیممان پیگیری می‌کنم . قنبرزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تیم فوتبال نفت تهران به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است چه حمایت‌هایی از این باشگاه شده است اظهار داشت: بودجه باشگاه نفت مصوب شده و نسبت به سال گذشته افزایش نسبی هم داشته است. از طرف دیگر 80 درصد بازیکنانی که منصوریان می‌خواست را جذب تیم کردیم و تمرینات هم خوب پیش می‌رود. امیدوارم تامین منابع مالی باشگاه ما با سرعت بیشتری انجام شود هرچند که همه عوامل در تلاش هستند که پول با سرعت بیشتری به باشگاه نفت تزریق شود . وی در مورد اینکه آیا تیم فوتبال نفت تهران می‌تواند با عبور از سد الاهلی امارات به جمع 4 تیم برتر قاره آسیا برود گفت: قول می‌دهم که تمامی اعضای باشگاه نفت تمام تلاششان را بکنند تا از کیان فوتبال ایران دفاع کنند. البته ما به عنوان تیمی که در مرحله پلی‌آف حضور داشت تا همین جا هم کار بزرگی کردیم که به این مرحله رسیدیم. از طرف دیگر هزینه‌هایی که باشگاه الاهلی انجام داده قابل مقایسه با هزینه‌های ما در باشگاه نفت نیست. باید بگویم من به این بچه‌ها امیدوارم و فکر می‌کنم بتوانیم به جمع 4 تیم برتر قاره آسیا برسیم .

اظهارات مدیرعامل باشگاه نفت تهران در حالی بیان می شود که در چند ماه گذشته اخبار زیادی دال بر وجود اختلافات شدید در هیات مدیره باشگاه به گوش می رسید. از اختلاف در دیدگاه مدیر عامل و رییس هیات مدیره تا تهدید سرمربی تیم به کناره گیری از هدایت نفت تهران. حتی اخباری هم دال بر اداره مدیریت باشگاه از سوی منصوری نژاد رییس دفتر مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به بیرون درز کرد که تاکنون از سوی هیچ مسوولی تایید یا تکذیب نشده است. به هر تقدیر، هر چند مدیر عامل باشگاه نفت تهران همه حواشی پیرامون تیم فوتبال نفت تهران را تکذیب کرده و آن را کار شایعه سازان دانسته اما همچنان این نگرانی جدی وجود دارد که نتایج آتی این تیم در لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا شکننده و نا امید کننده باشد. نفت تهران از سه بازی اخیر خود در لیگ برتر فوتبال کشور تنها 2 امتیاز دشت کرده و روز پنج شنبه گذشته در برابر تیم تازه وارد سیاه جامگان تن به شکست داد و بدین ترتیب اولین شکست این تیم در لیگ برتر در فصل جاری رقم خورد.

 حال روی سخن نگارنده با وزیر محترم نفت است. به اعتقاد نگارنده، فوتبال نفت روزهای خوبی را از حیث مدیریتی سپری نمی کند و این نگرانی وجود دارد که ادامه پنهان کاری و سرپوش نهادن بر اختلافات چند وجهی بین مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه، سرمربی با مدیر عامل و ... به زیان تیم تمام شده و ستون های فوتبال نفت را به لرزش در آورده و نفت را در سراشیبی سقوط قرار دهد. به راستی سوال جدی این است که نقش مو سفید کرده ها و تعبیر شخص وزیر نفت ژنرال ها و با تجربه های ورزش نفت خصوصا اعضای شورای عالی ورزش که منصوب مهندس زنگنه هستند در قضیه فوتبال نفت تهران کجا دیده شده است؟ آیا باید فوتبال نفت در گرداب اختلافات  به قهقرا برود؟ به راستی تصمیم گیرنده اصلی در فوتبال نفت کیست؟ قنبرزاده، منصوری نژاد یا ... ؟! به نظر می رسد وزیر محترم نفت بایستی به موضوع ورود مستقیم کرده و فوتبال ریشه دار و تازه جان گرفته نفت را سر و سامان دهد تا خدای نکرده شاهد افول دوباره این تیم نباشیم. 

منبع: دانش نفت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین