|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
قرمزها خیلی زود به بازی بازگشتند مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس روی اشتباه مسلم هادی عقیلی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه بقل پای زیبا بازی را مساوی کردآن هم دقیقه 13 .
 پرسپولیس در دیدار هفته سوم خود در لیگ برتر شکست خورد و رتبه پانزدهم سقوط کرد. سرخپوشان تهرانی در دیداری که در فولاد شهر برگزار می شد مقابل سپاهان میزبان قرار گرفتند. دیداری که با پیروزی میزبان با نتیجه 4-2 به پایان رسید. پرسپولیس در حالی در پایان بازی 4-2 شکست خورد که در نیمه اول با نتیجه 2-2 به رختکن رفته بود.

قرمزها و برانکو پیش از این هم خوب می دانستند که بازی بسیار مشکلی پیش رو دارند. دیدار مقابل قهرمان سال قبل که تغییرات کمی داشته حتما در ورزشگاه فولادشهر دیدارسختی بود.با این همه پرسپولیس بود که حمله به دروازه میزبان را شروع کرد که به همه مشکلاتش پایان دهد.

حضور بازیکنان پرسپولیس در یک سوم دفاعی سپاهان از همان ابتدای بازی پاشنه آشیل پرسپولیس بود. انها با حملات وسیع خودفرصت های زیادی را در ضدحمله به حریف می دادند که با توجه به کندی دفاع شان همه موقعیت ها به فرصت گل تبدیل می شد. خیلی طول نکشید که این مشکل پرسپولیس دردسرساز شد. دقیقه 10 بازی بود که احسان حاج صفی پشت دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه را باز کرد. گلی که نوید یک شکست دیگر برای پرسپولیس بود.

قرمزها خیلی زود به بازی بازگشتند مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس روی اشتباه مسلم هادی عقیلی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه بقل پای زیبا بازی را مساوی کردآن هم دقیقه 13 .

بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر بود خصوصا در دقایق میان 13 تا 33 که مدام توپ میان دو دروازه رد و بد می شد و عملا توپ در میانه زمین آرام نمی گرفت. سپاهانی ها هم مشکلی مشابه پرسپولیس داشتند. کندی مدافعان میانی سپاهان وقتی با اشتباهات مدافعان کناری همراه می شد موقعیت گل به قرمزها می داد. در دقیقه 33 علیپور مهاجم جوان پرسپولیس پس از اشتباه حبیب گردانی در میانه زمین صاحب توپ شد و پس از دریبل 3 بازیکن سپاهان ، شامل عقیلی و شهاب گردان توپ را مقابل دروازه خالی به عالیشاه داد و او گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

سرعت بازی پس از گل پرسپولیس ذره ای کم نشد. قرمزها همچنان از ضعف مدافعان کناری خود خصوصا در سمت چپ رنج می بردند و این بار کریمی پشت دفاع پرسپولیس و در محوطه جریمه صاحب توپ شد و کات بک او را اومانا به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیسی ها تا امروز 3 بازیکن را در خط دفاع کنار ماریچ بازی داده اند . بنگر، نورمحمدی و حالا اومانا . هر 3 بازیکن هم اشتباه های مهلک داشته اند و خب اومانا گل به خودی زد. هرچند که اگر او توپ را قطع نمی کرد بازیکن سپاهان منتظر توپ برای گلزدن بود.نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم مسابقه دوتیم به دنبال پیروزی بودند و حملات دوتیم کم دامنه تر از نیمه اول ادامه داشت. گل سوم سپاهان اما روی یک ضربه پنالتی به ثمررسید. ضربه ای که توسط عقیلی به گل تبدیل شد اما بازیکنان پرسپولیس نسبت به خطای اعلام شده توسط داور معترض بودند.حدود 20 دقیقه بعد صحنه ای مشابه درون محوطه جریمه سپاهان رخ داد اما از نظر داور خطایی رخ نداده بود.

پرسپولیس روی حملات و سپاهان روی ضدحملات خطرناک بودند و بی انصافی نیست اگر بگوییم در این دقایق هم سپاهان می توانست گل های بیشتری بزند و هم پرسپولیس می توانست به برتری برسد اما دقیقه 81 کمال کامیابی نیا با اشتباهی نابخشودنی به خلعتبری پاس گل داد و نتیجه 4-2 شد. هرچند قرمزها در این دیدار بهترین دیدار خود را در چند وقت اخیر به نمایش گذاشتند و مستحق نتیجه بهتر از شکست 4-2 بودند اما آنها به قعر جدول سقوط کرده اند و به نظر نمی رسد فرصت زیادی برای اثبات خود داشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین