|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۵۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
نظر سنجی جدید گالوپ نشان می دهد که میزان محبوبیت و اعتبار اعضای کنگره آمریکا درمیان مردم این کشور همچنان در حال کاهش است و جان بینر رییس جمهوریخواه مجلس نمایندگان این کشور بی اعتبار ترین ریاست مجلس آمریکا شناخته شده است.
درحالی که اعضای کنگره آمریکا درگیر و دار موضوع توافق هسته ای ایران، تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده اند، موسسه پژوهشی گالوپ دراخرین نظر سنجی خود که در روز های پنجم تا نهم ماه اوت انجام داده، نظر مردم این کشور را درمورد آن ها به پرسش گذاشته است که نتایج این نظر سنجی نشان می دهد اعبتار و احترام اعضای کنگره آمریکا در میان مردم این کشور همچنان روبه کاهش است.
نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که اعتبار ومحبوبیت کنگره آمریکا در میان مردم این کشور از 17 در صد در ماه ژوئیه به 14 درصد در ماه اوت تنزل پیدا کرده است که پایین ترین میزان محبوبیت این قوه در دهه های اخیر آمریکا به حساب می آید.
54 در صد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی، جان بینر ریاست جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا را رهبری نا لایق شناخته و به او رای منفی داده اند و فقط 27 در صد از آنان گفته اند که هنوز از عملکرد های او حمایت می کنند.
گالوپ جان بینر جمهوریخواه را با 23 درصد حمایت از سوی مردم کشورش بی اعتبار ترین رییس مجلس نمایندگان آمریکا معرفی کرده است.
نتایج این نظر سنجی نشان می دهد که شمار بسیار کمی از مردم آمریکا حتی با نام میچ مک کانل رهبر جمهوریخواه سنای این کشور آشنائی دارند.
44 درصد از آنان مک کانل را نالایق و بی اعتبار می دانند و فقط 22 درصد از عملکرد او به عنوان رهبر سنای آمریکا حمایت می کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین