|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۵۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
تیم سیاه جامگان خراسان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر از سد نفت تهران گذشت.
در این مسابقه که عصر پنجشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد حسین زامهران در دقیقه 35 تک گل تیم سیاه جامگان خراسان را به ثمر رساند.
این تیم که نخستین سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال را دارد در این مسابقه با تلاش بسیار تیم قدرتمند و باسابقه نفت تهران را شکست داد.
در این دیدار ضربه پنالتی تیم نفت تهران در دقیقه 40 وارد دروازه تیم سیاه جامگان نشد و دستیار رسول خطیبی سرمربی سیاه جامگان در نیمه دوم بازی به دلیل اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شد.
همچنین 'جووانویچ میلان' بازیکن صربستانی تیم سیاه جامگان پس از اتمام بازی به داور مسابقه اعتراض کرد و با وی درگیر شد.
داوری این دیدار را محمدرضا فغانی بر عهده داشت و مهدی عالیقدر، اسد حاج محمد و پیروز سیف اله پور وی را در این قضاوت یاری می دادند و فریدون اصفهانیان نیز عهده دار نظارت بر داوری بود.
تیم سیاه جامگان در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر با نتایج دو بر یک و یک بر صفر در مقابل تیم های استقلال تهران و استقلال اهواز شکست خورده بود.
تیم نفت تهران هم در دو هفته قبل بازیهای خود را با تیم های تراکتورسازی و صبای قم با نتایج مساوی بدون گل و یک بر یک به پایان برد.
این بازی برای هر دو تیم سیاه جامگان خراسان و نفت تهران به دلیل نتایج ضعیف در دو هفته گذشته از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بود.
تیم پدیده مشهد دیگر نماینده این شهر در رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر جمعه و در هفته سوم این لیگ در تهران به مصاف تیم سایپا می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین