|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران، از آمادگی 11 تیم برای حضور در مسابقات تیر و کمان ماپ آسیا در ایران خبر داد.
مریم کاظمی پور روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان سمنان، گفت: این مسابقات مهر سال 94 در جزیره کیش برگزار می شود.
وی افزود: این رقابت ها در سه بخس انفرادی، تیمی و ترکیبی برگزار می شود و برای هر بخش به مدال آوران جوایز نقدی اعطا می شود.
وی، عضویت محمدعلی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در کمیته تخصص و انضباط فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان را در کسب این میزبانی موثر عنوان کرد.
کاظمی پور خاطرنشان کرد: این نخستین بار است که یک ایرانی به عضویت کمیته های فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در آمده است.
وی با بیان اینکه این انتخابات اوایل مردادماه در حاشیه مسابقات جهانی دانمارک برگزار شد، گفت: در این بخش، نمایندگان 101 کشور برای کسب این عنوان نامزد بودند که در پایان، نمایندگان ایران، استرالیا، آمریکا، آرژانتین و فرانسه به عضویت این کمیته انتخاب شدند.
نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به لزوم توجه به استعدادیابی این رشته ورزشی در استان های کشور، یاد آور شد: مرکز تیر اندازی با کمان سمنان به زودی راه اندازی می شود.
در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با تیر و کمان استان سمنان، حسین عرب با کسب هشت رای از 12 رای، به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین