|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
غرویان تاکید کرد: ما به عنوان جمعی از روحانیون معتدل کشور از جناح اعتدالی حمایت می‌کنیم و تلاش داریم از تفرقه تندروی در میان علما جلوگیری کرده و بر وحدت و همدلی روحانیون تاکید داریم.
 شاگرد مصباح یزدی گفت: اصولگرایان تاکنون و به ویژه در انتخابات‌های اخیر همواره شعار وحدت سر دادند اما در عمل جز تفرقه چیزی را شاهد نبودیم و این وحدت در حد همان شعار باقی مانده است. محسن غرویان با اشاره به روند ورود اصولگرایان به مباحث انتخاباتی و محوریت مصباح یزدی در کنار جامعتین عنوان کرد: اصولگرایان در هر گروهی که هستند باید توجه داشته باشند که افراط‌گرایی تاکنون نتیجه خوبی نداشته است. در حال حاضر جامعه ما نیاز به نیروهای معتدلی دارد که واقعیت‌های جامعه را در نظر بگیرند. استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: گروه‌های اصولگرا امروز هم در بررسی‌های انتخاباتی خود و هم در اظهارنظرهای مختلف باید مشی مرحوم عسگراولادی و آیت‌الله مهدوی‌کنی را ملاک عمل خود قرار بدهند و از مسیر آنها منحرف نشوند. به گزارش ایلنا، شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی افزود: نباید فراموش کنیم که رهبری نیز همواره همه ما را به راه اعتدال هدایت کرده‌اند، بنابراین باید از دولتی که این مشی را دنبال می‌کند نیز حمایت کرد. باید فضای کشور به سمت اعتدال، اخلاق، احترام و رعایت ادب سیاسی باشد گروه‌ها و افرادی که تاکنون این رویکرد را نداشتند، باید توجه کنند که دیگر افراط و تفریط جواب نمی‌دهد.

غرویان تاکید کرد: ما به عنوان جمعی از روحانیون معتدل کشور از جناح اعتدالی حمایت می‌کنیم و تلاش داریم از تفرقه تندروی در میان علما جلوگیری کرده و بر وحدت و همدلی روحانیون تاکید داریم.

شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه باید زمان بگذرد تا بتوانیم به صورت مصداقی‌تر وارد مباحث انتخاباتی شویم، گفت:‌ نظر من نسبت به عملکرد انتخاباتی اصولگرایان تاکنون این است که اختلاف‌نظر میان آنها موج می‌زند و با توجه به مواضع گذشته برخی از شخصیت‌های اصولگرا به نظر می‌رسد رسیدن به وحدت بسیار مشکل و حتی ناممکن باشد. به هر حال اصولگرایان تاکنون به ویژه در انتخابات‌های اخیر همواره شعار وحدت سر دادند اما در عمل جز تفرقه چیزی را شاهد نبودیم و این وحدت در حد همان شعار باقی مانده است.

منبع: آفتاب یزد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین