|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اکبر غمخوار در مدت یک سالی که رییس هیات مدیره باشگاه صبا بوده است جز بدهی چیزی برای این باشگاه به بار نیاورده است.
علی دایی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سوالی در مورد این که غمخوار رییس سابق هیات مدیره صبا عنوان کرده است حاضر نبوده قرارداد یک میلیاردی دایی را امضا کند بیان داشت: غمخوار از دوستان من است و بعید می دانم این صحبت از وی باشد.
وی ادامه داد: از او بعید است با این همه تجربه چنین صحبت پوچی را انجام دهد اما باید از غمخوار پرسید در این یک سالی که در باشگاه صبا بوده است به غیر از این که برای باشگاه بدهی به بار آورد کار دیگری در هیات مدیره انجام شده است یا خیر.
وی ادامه داد: غمخوار پیش از آغاز لیگ امسال، سیروس محجوب یار غار خود را که مالک قبلی ملوان بود به صبا آورد اما این تیم قمی را روی هوا نگه داشت و رها کرد وما تنها دو هفته برای تمرین تیم فرصت پیدا کردیم.
دایی تصریح کرد: باید از غمخوار پرسید سیروس محجوب که می خواست صبا را بگیرد دوست چه کسی بود؟ یک سری قول ها به بازیکنان تیم داده شد و رقم قراردادهایی که نمی خواستند بدهند را بالا آوردند ولی ما مدیون بازیکنان قدیمی تیم هستم که با این که روی رقم قراردادها توافق کرده بودند با ما کمتر بستند و با ما کار کردند.
وی همچنین با استمداد از مردم قم برای حمایت از این تیم بر استفاده از ظرفیت حضور تماشاگران قمی برای کسب نتایج مناسب صبا تاکید کرد.
سرمربی صبای قم ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم قم بازی فردا را ببریم و نیاز شدیدی داریم که مردم قم از تیم خود حمایت کنند اما اگر استادیوم خالی باشد مانند آن است که در زمین بی طرف بازی می کنیم.
وی ادامه داد: دیدار فردا بازی بسیار دشواری است و اگر به نتیجه بازی های گذشته گسترش نگاه کنیم این تیم جزو تیم های خوب لیگ امسال است.
دایی افزود: تیم گسترش فولاد در بازی گذشته خود مقابل تراکتورسازی خوب کار کرد و ما نیز در مقابل نفت تهران کمی بدشانسی آوردیم و می توانستیم برنده شویم.
وی گفت: تمرینات خوبی را در هفته گذشته انجام داده ایم و از همه نظر آماده هستیم که بازی خوبی را برای کسب سه امتیاز انجام دهیم.
وی بیان داشت: برد مقابل گسترش فولاد برای ما بسیار مهم است و در صورت پیروزی پنج امتیازی می شویم و از نقاط ضعف و قوت گسترش فولاد شناخت کافی داریم.
دایی ابراز داشت: فرشید باقری چند روزی است که با تیم ما تمرین نکرده است و بعید است به بازی فردا مقابل حریف تبریزی برسد و این در حالی است که عبدالکریم اسلامی نیز به تمرینات تیم صبا بازگشته است.
وی گفت: مشکل بدنی بازیکنان به دلیل تمرینات کم را قبول داریم اما روز به روز بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط بهتری در طول بازی ها پیدا می کنند و با ظرفیتی که در تیم صبا وجود دارد مقابل تمام تیم ها بازی خوبی را داشته باشیم.
وی افزود: هر چه مسابقات ادامه یابد صبای قم وضعیت بسیار بهتری پیدا خواهد کرد و در بازی گذشته مقابل نفت تهران بیش از 60 درصد بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی، امسال به مجموعه تیم اضافه شدند و باید بتدریج نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
سرمربی صبای قم در پاسخ به سووالی در مورد جدایی مهدی تارتار از کادر فنی صبای قم بیان داشت: تارتار در دو بازی گذشته محروم بود و نمی توانست روی نیمکت بنشیند و او از دوستان خوب من و مربی بزرگ و توانمندی است که می توانست به ما کمک کند و با توجه به مذاکراتی که با باشگاه کرد در مسائل مالی به توافق نرسید و از تیم ما جدا شد.
وی همچنین در مورد شایعه پیوستن امیر قلعه نویی به صبای قم به دلیل رفاقت وی با سرمایه گذار جدید باشگاه صبا بیان داشت: افتخار آشنایی با عبدالرضا موسوی سرمایه گذار صبا را در مدت کوتاه اخیر بدست آوردم، وی از دوستان نزدیک امیر قلعه نویی است اما بنده پیش از پیوستن به صبا تنها یک ربع با وی از طریق دوستان مشترک صحبت کردم و پیش از آن موسوی را نمی شناختم.
وی گفت: افتخار کار در صبای قم را دارم این در حالی است که خیلی وقت پیش صحبت از راه آهن بود چرا که دوستان خودم راه آهن را خریده اند.
دایی ادامه داد: با صبا یک یاعلی گفتم و این در حالی بود که برای همکاری با این باشگاه قرارداد امضا نکرده بودم و پیشنهاد پنج سال کار در راه آهن را داشتم ولی چون به صبا یاعلی گفته بودم کار خود را ادامه دادم و تا روزی که مربی باشم برای سربلندی صبا تلاش خواهم کرد.
وی اظهار داشت: خیلی از بازیکنان به دلیل دوستی و رفاقت با من به باشگاه صبا آمده اند و از روزی که موسوی و باشگاه من را نخواهد از این تیم کنار خواهم رفت.
دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین