کد خبر: ۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
نیروهای ارتش سوریه روز چهارشنبه در ادامه حملات خود علیه تروریست ها در مناطق مختلف این کشور شماری از تروریست ها را از پای در آوردند و تجهیزات نظامی و اماکن تجمع آنها را منهدم کردند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک مقام نظامی سوری اعلام کرد که یگان هایی از ارتش این کشور در عملیاتی علیه مواضع و مخفیگاه های گروه های تروریستی در حومه شرقی «درعا» موفق شدند شماری از تروریست ها را در منطقه «کحیل» و روستای
«جبیب» از پای در آوردند و پایگاه ها و تجهیزات نظامی و تسلیحاتی آنها از جمله دو موشک انداز را در منطقه «الغاربه» منهدم کنند.
روز گذشته نیز در عملیات نیروهای یگان ارتش سوریه علیه مواضع تروریست ها در منطقه
«النعیمه» در ریف شرقی درعا، 50 تروریست و تعدادی از سرکردگان آنها به هلاکت رسیدند.
در همین حال، یک مقام نظامی دیگر سوری گزارش داد که یگان هایی از ارتش این کشور، حملات سنگینی به مراکز و پایگاه های تروریست های داعش در جنوب غربی شهر تدمیر و حومه شرقی شهر حمص انجام دادند.
این منبع سوری گفت: در این حملات، شماری از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند و انبار تسلیحات و تجهیزات آنها منهدم شد.
از سوی دیگر، نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور، اماکن تجمع تروریست های جبهه النصره و سایر گروه های تروریستی مورد حمایت دولت ترکیه را در ریف لاذقیه هدف حملات خود قرار دادند.
یک مقام سوری اعلام کرد که یگان های ارتش این کشور، عملیات گسترده ای علیه اماکن تجمع و خطوط امداد رسانی گروه های تروریستی در ریف شمالی لاذقیه انجام دادند.
وی افزود: در این حملات ضمن اینکه تعدادی از عناصر تروریستی از جمله سرکرده سعودی الاصل آنها به نام «ابو العباس» به هلاکت رسید، تجهیزات نظامی و انبار اسلحه تروریست ها نیز به شدت تخریب شد.
بر اساس این گزارش، در حملات جنگنده های ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا به منطقه ای در شمال ادلب بیش از 15 تروریست به هلاکت رسیدند.
خبرنگار 'شبکه المیادین' گزارش داد که نیروهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش یک کارخانه روغن گیری زیتون را در منطقه «اطمه» که در واقع انبار مهمات گروه تروریستی 'جبهه النصره' به شمار می رفت، هدف حملات خود قرار داد.
در پی این حملات چند غیر نظامی از جمله یک زن و 2 دختر و 2 پسر نیز کشته شدند.
بحران سوریه که با تهاجم گسترده تروریست های مورد حمایت آمریکا ومتحدان منطقه ای آن در سال 2011 برای سرنگون کردن حکومت سوریه آغاز شد، وارد پنجمین سال خود شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین