کد خبر: ۵۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
پس از پایان مراحل مقدماتی رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان در ریکرو زنان و مردان در لهستان ، تمام کمانداران به مرحله حذفی راه یافتند.
از فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله سوم رقابت های جام جهانی در ورسلو لهستان با حضور 82 کماندار در بخش مقدماتی ریکرو مردان در برگزار شد.
در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها، مجید میر رحیمی از بین 82 کماندار شرکت کننده در بخش ریکرو مردان توانست به رتبه 71 دست پیدا کند. امین پیرعلی شصت و سوم شد و صادق اشرفی از بین 82 نفر سی و ششم شد.
در بخش ریکرو زنان و در پایان مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی لهستان، شیوا خرمشاهی از بین 77 نفر شرکت کننده به جایگاه 68 دست یافت و زهرا نعمتی سی و هشتم شد. فریده میرزایی نیز در جایگاه شصت و هشتم قرار گرفت و ملیکا عبدالکریمی بیست و پنجم شد.
همچنین در بخش تیمی ریکرو مردان؛ تیم ایران متشکل از صادق اشرفی، امین پیرعلی و مجید میر رحیمی از بین 19 تیم شرکت کننده در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و در بخش ریکرو تیمی زنان، متشکل از ملیکا عبدالکریمی، زهرا نعمتی و فریده میرزایی از بین 17 تیم شرکت کننده، تیم ایران چهاردهم شد.
در بخش میکس تیمی ریکرو نیز کمانداران متشکل از ملیکا عبدالکریمی و صادق اشرفی از بین 25 تیم شرکت کننده در این رقابت ها به مقام شانزدهم دست پیدا کردند.
به این ترتیب پس از پایان مرحله مقدماتی مرحله سوم رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان در لهستان تمام کمانداران موفق به راه یابی به مرحله حذفی انفرادی و تیمی ریکرو زنان و مردان شدند.
امشب مراحل حذفی میکس تیمی برگزار می شود و فردا (پنج شنبه) رقابت های حذفی انفرادی، روز جمعه حذفی تیمی رقابت های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و شنبه و یکشنبه فینال رقابت های کامپوند و ریکرو برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین