|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
سر‌مربی تیم فو‌تسال یاسین پیشرو گفت: با مدیریت مسئولان مشکل مالی نداریم اما تیم زمانی بسته شد که موقعیت مالی خوب برای جذب باز‌یکن نداشتیم.
سید مهدی‌غیاثی سر مربی تیم فو‌تسال یاسین پیشرو قم گفت: تیم یاسین پیشرو در موقعیت روانی ایده الی قرار دارد و برد هفته گذشته نیز مزید بر علت شد تا بازیکنان با انگیزه دو چندان برای از پیش رو برداشتن دبیری در تمرینات حضور یابند زیرا پیروزی 5 بر یک مقابل تیم فرش آرا با تجربه ، بزرگ تا عنوان بهترین برد هفته را در اختیار بگیریم. البته در پس تمام این روز های خوب حمایت های همه جانبه مسئولان باشگاه قرار دارد که به دلیل تأمین  به موقع و منطقی نیازهای تیم باعث تقویت رو‌اش تیم شده‌اند. خوشبختانه  برای رقابت با دبیری نیز از موقعیت جسمی و روانی خوبی برخورداریم تا با کسب امتیاز از این تیم جزء بالا نشینا‌ن  جدول رده بندی باشیم.

وی افزود: تأمین نیاز های مالی بحث بسیار مهم وموٌ‌ثر در یک تیم است تا از بلایی که قبل از هفته سوم در بازی میثاق بر سر ما نازل شد، پیشگیری شود. در رقابت با میثاق نتیجه را در پس بازی فنی واگذار نکردیم بلکه بی تفاوتی در پس نداشتن پشتوانه مالی بازیکنان را سست کرد تا در بازی که 15 موقعیت گل داشتیم در نهایت بازنده باشیم . پس از این تجربه تلخ پای مسئولان متعهد و کاردان یاسین پیشرو به میان آمد تا تیم حرفه ای در رقابت ها شرکت و باجان و دل به دنبال کسب نتیجه باشد . البته این طور نیست که مدیر عامل بدون قید و بند  هزینه های گزاف و بیهوده کند زیرا آنها به اصول مدیریتی آشنا‌یند و باشگاه و تیم را در دست گرفته‌اند. از سوی دیگر خیا‌لمان راحت است که این تیم به صورت کامل به یاسین پیشرو واگذار شده  و بحران پس گرفتن امتیاز تیم تا زمانیکه مسئولان به این امر متمایل داشته باشند، وجود ندارند. در این بین وظیفه کادر فنی و بازیکنان است تا پاسخگوی حمایت ها و محبت های مسئولین که عرق زیادی به شهر قم و ورزش استان دارد، باشند.

غیا‌ثی در خصوص هدف گزارش تیم اظهار داشت: با وجود اینکه در حال حاضر یکی از تیم های بدون مشکل و حاشیه لیگ هستیم اما ابتدای فصل نتوانستیم به دلیل شرایط موجود یار‌گیری خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته باشیم و حتی مهره های خوبی را از دست دادیم . در صورتیکه در آن زمان شرایط ایده آل بود به طور حتم عروجی را حفظ می کریم تا به دلیل هماهنگی‌اش با تیم از نظر فنی فاکتور مثبتی در دست داشته باشیم اما متأسفانه شرایط ورق را باز‌گرداند تا نتوانیم جوری که باید و شاید در یار‌گیری موفق باشیم با تمام این اوصاف با تیکه بر تجارت فنی و تلاش بازیکنان پاسخگوی حمایت مدیران خواهیم بود و تا دریچه های بالایی جدول جای گیریم .

مهدی ها به دنبال نگاه خاص داور بودند

سرمربی تیم فو‌تسال یاسین پیشرو در خصوص اعتراض مشهدی ها به نحوه قضاوت داور بیان کرد: قضاوت داور به هیچ عنوان مقر‌ضانه نبود، شاید تیم فرش آرا انتظار داشته امتیاز میزبانی شان، نگاه خالص داوران را نیز به همراه  داشته باشد که چنین صحبتی را عنوان کرده  اما معتقد‌م در صورت ارسال فیلم کامل بازی به فدراسیون مشهدی ها هستند که محکوم می شوند زیرا در جریان بازی تمارض کردند و در صحنه ای هم موقعیت تک به تک و‌فایی با دروازه بان را با خطا بروی از ما گرفتند که به طور حتم حکم اخراج بود و می توان گفت: داور برای آنها امتیازی را هم در نظر گرفت که باز‌یکن فرش آرا اخراج نشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین