|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: طی ۳ سال فعالیت خیریه امام موسی کاظم (ع) در زندان مرکزی اصفهان ۶۸۰ زندانی به واسطه فعالیت‌‌های این خیریه از بند رها شده‌اند.
رمضان امیری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به منظور تجلیل از فعالیت رسانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت زندان‌ها در کشور به منظور متنبه شدن افراد است و از این رو اقدامی در راستای تنبیه کردن انجام نمی‌شود، اظهار داشت: همچنین باید توجه داشته باشید که نگهداری افراد به صورت دسته جمعی نیز کاری مشکل است و از این رو علاوه بر امکانات نیاز به انجام کار فرهنگی احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه خیریه امام موسی کاظم (ع) به همت خیرین استان اصفهان از سال ۹۰ و به منظور ارایه خدمات بهداشتی، بهسازی فضای زندان و انجام کارهای فرهنگی راه اندازی شده است، ابراز داشت: خیریه امام موسی کاظم (ع) در بخش آزادی زندانیان نیز فعالیت‌های قابل توجهی را داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه طی ۳ سال فعالیت خیریه امام موسی کاظم (ع) ۶۸۰ زندانی از زندان‌های استان اصفهان رهایی یافته‌اند، افزود: این تعداد زندانی با اعتبار ۳ میلیارد تومانی از بند رهایی یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۲ نفر از این زندانیان زن و مابقی مرد بوده‌اند، ادامه داد: همچنین خیریه امام موسی کاظم (ع) تاکنون به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به خانواده زندانیان در بخش‌های مختلف کمک کرده‌اند.

امیری در ادامه به نقش رسانه‌ها درآسیب شناسی در جامعه و کاهش جمعیت زندانیان اشاره کرد و ابراز داشت: از این رو در سال جاری نیز در نظر داریم موضوعی را در دستور کار قرار دهیم و با انجام فعالیت‌های فرهنگی روی آن آسیب شناسی جامع‌تری داشته باشیم.

وی در خصوص خیران استان اصفهان نیز گفت: در هیچ کجای ایران خیران استان اصفهان وجود ندارد و از این رو باید اعتراف کنم که خیران اصفهانی از مسئولان استان در رسیدگی به مشکلات مردم پیشی گرفته‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین