|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که در چهار هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر خلاف انتظارات ظاهر شد، در هفته پنجم لیگ به دنبال پیروزی برابر فردوسی مشهد است.
تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان عصر جمعه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فردوسی مشهد می‌رود.

شاگردان محمود خوراکچی، بعد از عملکرد نه‌چندان مناسب خود در چهار هفته نخست لیگ برتر، تلاش می‌کنند که در این دیدار امتیاز کامل را کسب کرده و بار دیگر پیروز مسابقه شوند.

گیتی‌پسند در فصل جدید با وجود کنار زدن تعداد قابل توجهی از بازیکنان ملی‌پوش و البته با تجربه خود و اضافه کردن چندین بازیکن جدید، نتوانست مطابق انتظارات مسئولان باشگاه اصفهانی عمل کند.

تیم اصفهانی در پایان هفته چهارم لیگ برتر با کسب 7 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و این موضوع سبب شد که مسئولان باشگاه اصفهانی، سرمربی خود را به هیئت‌مدیره احضار کنند.

بدون شک هزینه‌های صورت گرفته در تیم گیتی‌پسند مسئولان این باشگاه را به فکر فرو برده که از همین ابتدای لیگ، به فکر کسب نتیجه باشند تا در پایان فصل مشکلی برای رسیدن به صدر جدول نداشته باشند.

با توجه به این موضوع، بدون شک محمود خوراکچی که چند روز پیش به باشگاه گیتی‌پسند برای ارائه توضیحاتی پیرامون نتایج و شرایط تیم احضار شد، حالا با استرس بیشتری برای کسب نتیجه به میدان می‌رود.

تیم گیتی‌پسند هفته گذشته در شرایطی در اصفهان متحمل شکست شد که بازی نامناسب بازیکنان این تیم و دست کم گرفتن حریف در این تیم به چشم می‌خورد، موضوعی که سرمربی این تیم نیز به خوبی بر آن صحه گذاشت.

فردوسی مشهد اما هفته گذشته در دیدار مقابل مقاومت البرز پیروز میدان بود و بدون شک این تیم نیز برای جدا شدن از قعر جدول، به فکر امتیاز این مسابقه خواهد بود.

با توجه به شرایط کنونی، بدون شک گیتی‌‌پسند برای اعاده حیثیت و نزدیک‌تر شدن به صدر جدول، چاره‌ای جز پیروزی مقابل فردوسی مشهد ندارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین