کد خبر: ۵۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
مدیر کمپ مرحوم ناصر حجازی ضمن تکذیب خبر برخی رسانه ها و شایعه منتشره مبنی بر خودسوزی یکی از کارمندان این کمپ به دلیل مسایل مالی، توضیحاتی را ارایه کرد.
گودرز حبیبی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سئوال که گفته می شود، کارمندان کمپ حجازی چندین ماه است حقوق نگرفته اند و برخی رسانه ها خبرهایی منتشر کرده اند مبنی بر اینکه طی روزهای گذشته نیز یکی از کارمندان کمپ به همین دلیل اقدام به خودسوزی کرده است، اظهار کرد: ماجرا این طور نیست و متاسفانه بزرگنمایی شده است.
وی توضیح داد:چند روز پیش، تعدادی ازکارمندان از من مرخصی ساعتی خواستند تا به باشگاه بروند بلکه بتوانند مبلغی را به عنوان علی الحساب و مساعده دریافت کنند، زیرا حدود سه ماه است حقوق نگرفته اند.
حبیبی افزود:متاسفانه مثل اینکه بعد ازمراجعه این افراد، یکی ازمدیران باشگاه، آنها را نمی پذیرد و به همین خاطر یک مقدار هیاهو ایجاد می شود و یکی از مدیران که اختیاراتش هم زیاد نیست، کارمندان را تهدید به اخراج می کند.
مدیرکمپ مرحوم حجازی گفت: این موضع به گوش آقای افشارزاده مدیرعامل باشگاه رسید و وی حق را به کارمندان کمپ داد و قرار شد تا دوشنبه هفته آینده، حقوق و مزایای عقب افتاده کارمندان پرداخت شود.
حبیبی ادامه داد: البته قراراست فردا (پنجشنبه) یک مبلغی به صورت علی الحساب به حساب کارمندان کمپ که هفت نفر هستند واریز شود و تا روز دوشنبه، حقوق و مزایا به صورت تمام و کمال پرداخت خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین