|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت : با توجه به اتفاقاتی (تغییر سرمربی ) که برای تیم ملوان بندر انزلی رخ داد از این تیم امتیاز می گیریم .
دیدار تیمهای فوتبال استقلال اهواز و ملوان بندر انزلی از هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران روز پنجشنبه در این شهر برگزار می شود.
سیاوش بختیاری زاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت : برای رسیدن به هدفی که برای این بازی داریم بازیکنان تیم استقلال اهواز از آمادگی خوبی برخوردارند.
وی اضافه کرد : بازیکنان تیم ما به دلیل بردی که در هفته دوم در مقابل تیم سیاه جامگان مشهد در اهواز کسب کردند با روحیه و انگیزه بالایی به دیدار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می روند.
بختیاری زاده گفت : دو بازی گذشته تیم ملوان را در برابر ذوب آهن و استقلال تهران آنالیز کرده از اینرو ملوان با هر تاکتیکی از این دو بازی با ما برخورد کند ما آماده مقابله با این تیم هستیم .
وی افزود : با همه احترامی که برای تیم ملوان بندر انزلی قائل هستم در مقابله با این تیم همه تلاش خود را به کارخواهیم گرفت تا در وهله اول برنده این مسابقه شویم و اگر نشد با تک امتیاز انزلی را ترک کنیم .
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اظهارداشت : برای این مسابقه نه بازیکن محروم داریم و نه مصدوم بلکه با تمام توان به مقابله با تیم ملوان خواهیم پرداخت .
تیم فوتبال استقلال اهواز صبح چهارشنبه با هواپیمای چارتر عازم رشت می شود.
این تیم تا پایان هفته دوم با چهار امتیاز در مکان پنجم جدول قراردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین