|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد : دومین نمایشگاه تخصصی نفت ،گاز و پتروشیمی، ساختمان و انرژی، آب و برق و خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران هفته آینده در ترکمنستان افتتاح می شود.
از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تهران حاکی است ، نمایشگاه ایران پروژه IRAN PROJECT و بیزنس فروم ایران و ترکمنستان قرار است از 28 تا 30 مرداد ماه جاری در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برپا شود.
تهران و عشق آباد سال گذشته (20 اسفند 93 ) در سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به ترکمنستان 17 سند همکاری در زمینه های مختلف امضا کردند .
ایران و ترکمنستان قصد دارند حجم مبادلات تجاری و همکاری­های اقتصادی بین خود را طی 10 سال آینده به رقم 60 میلیارد دلار برسانند.
نخستین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه در مرداد ماه سال گذشته در شهر عشق­آباد برپا شده بود .
دومین نمایشگاه تخصصی نفت ، گاز و پتروشیمی، ساختمان و انرژی، آب و برق و خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران با عنوان دومین نمایشگاه تخصصی ایران پروژه به همراه بیزینس فروم ایران و ترکمنستان با محوریت نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان به منظور توسعه و افزایش حجم صادرات غیر نفتی کشور و برقراری امکان مراودات و مبادلات تجاری بین تجار و بازرگانان ایران و ترکمنستان با بهره­گیری از تهاتر بخشی از واردات گاز از کشور ترکمنستان و ارسال کالا و خدمات از سوی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
قرار است بخش­های دولتی و خصوصی متشکل از سازمان­ها، شرکت­ها، موسسه ها ، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان ایران در فضایی به مساحت بالغ بر دو هزار متر مربع در مـحل نمایشگاه­های بین­المللی عشق آباد گردهم آیند.
انتظار می رود تجهیزات صنعت نفت و گاز، قابلیت های ایران در اجرای سازه­های مهندسی ، پروژه­های فنی و مهندسی و توسعه شهری و ساخت و سازها و صدور خدمات فنی و مهندسی مربوطه - خدمات فنی و مهندسی در زمینه­های راهسازی، پل­سازی، آسفالت - انتقال لوله­های نفت و گاز - محصولات صنعتی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، سیمان، آجر، گچ - رنگ و رزین - سرویس­های بهداشتی - سنگ - شیشه - درب و پنجره - لوله­ها جهت انتقال آب و فاضلاب ، بالابرها، سیستم­های آبیاری و کشاورزی ، ماشین­آلات ساختمانی، برق و تجهیزات مرتبط با آن و محصولات بهداشتی و غیره در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین