|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: مقرر شده که پنجشنبه هفته جاری(22 مرداد) برای مشخص‌شدن هیئت‌رئیسه خانه احزاب جلسه‌ای را با "علی‌محمد غریبانی" مسئول هیئت‌رئیسه موقت این نهاد صنفی برگزار کنیم.
"احمد حکیمی‌پور" عضو شورای مرکزی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مقرر شده که پنجشنبه هفته جاری(22 مرداد) برای مشخص‌شدن هیئت‌رئیسه خانه احزاب جلسه‌ای را با "علی‌محمد غریبانی" مسئول هیئت‌رئیسه موقت این نهاد صنفی برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: قرار بر این شده تا در این جلسه، گزارشی از سوی هیئت رئیسه موقت خانه احزاب مبنی بر چگونگی برگزاری مجمع عمومی ارائه شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران درباره آخرین فعالیت‌ تشکل متبوعش نیز ابراز کرد: در حال اخذ مجوزهای لازم از سوی وزارت ارشاد برای انتشار ارگان مطبوعانی حزب هستیم، در همین راستا هم "اراده ملت" نامی است که برای انتشار آن پیشنهاد داده‌ایم.

حکیمی‌پور که در حال حاضر عضو شورای راهبردی اصلاح‌طلبان است، پیرامون فعالیت‌های این شورا نیز گفت: پنجشنبه هفته جاری جلسه‌‎‌ای را با رابطین شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد و امیدوار هستیم که فرایند وحدت اصلاح‌طلبان به خوبی پیش برود.

عضو شورای راهبردی اصلاح‌طلبان همچنین درباره سرلیستی اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: هنوز در این خصوص وارد مصداق‌ها نشده‌ایم اما در صورت کاندیداتوری "محمدرضا عارف" از وی جهت سرلیستی اصلاح‌طلبان حمایت خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین