|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
جراح ارتوپد ایرانی ساکن کشور کانادا گفت: تلاش برای معرفی هر چه بهتر دستاوردهای علمی و تحقیقاتی ایران وظیفه یک ایرانی دانشگاهی و متعهد است.
به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، منصور علوی که برای حضور در همایشی که با عنوان سازمان بین المللی پزشکی 'امامیه' در شیراز برگزار شد به این شهر سفر کرده است، افزود: این همایش توانست پیشرفت های ایران در حوزه پزشکی را به پزشکان شیعه سراسر دنیا معرفی کند.
وی با اشاره به بازدیدهایی که به همراه سایر پزشکان شیعه شرکت کننده در همایش یاد شده از مراکز درمانی، دانشگاهی و آموزشی شیراز داشت، اظهار کرد:پس از 24 سال به ایران سفر کرده ام و با دیدن پیشرفت های کشورمان ، از عمق وجودم به ایرانی بودن خود افتخار می کنم.
وی افزود:پیشرفت های ایران در حوزه طب به ویژه جراحی به روشنی به جهان معرفی نشده ، اما دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانست بخشی از این پیشرفت ها را به پزشکانی که از سراسر دنیا در همایش امامیه شرکت کرده بودند ، معرفی کند.
این پزشک ایرانی مقیم تورنتو کانادا ، گفت: تنها توصیه من به عنوان یک هموطن این است که سایر دانشگاه های ایران مانند دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بخشی از توان خود را صرف جهانی کردن تصویر زیبای ایران اسلامی کنند.
300 نفر ازپزشکان شیعه از بیش از 30 کشور جهان از جمله عراق، پاکستان ، هندوستان، بنگلادش ، سوریه ، لبنان، افغانستان ، آمریکا و بحرین به مدت دو روز (17 و 18 مرداد) در همایشی که با عنوان سازمان بین المللی پزشکی ' امامیه' در شیراز برگزار شد شرکت کردند.
شرکت کنندگان امروز (دوشنبه) از شماری از جاذبه های گردشگری تاریخی ، مذهبی و فرهنگی استان فارس و شیراز دیدن کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین