|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
شهردار سرخه در نشستي به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران فعال در شهر سرخه تقدیر و تشکر کرد.
مصطفي فواديان در ابتدای اين نشست  به نقش مهم رسانه ها در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه اند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش بسزایی دارند. 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و آزاده، شهید محمود صارمی است که طی بیش از دو سال حضورش در افغانستان، بارها فریاد مظلومیت مردم ستمدیده را به گوش جهانیان رساند و سرانجام در دیار غربت در راه اطلاع رسانی ، روشنگری و اثبات مظلومیت این مردم شهید شد تا آرمانش راهی باشد برای خبرنگاران، که همواره بدانند که وظیفه سنگینی بر دوش می‌کشند و برآن حرمت نهند.

lutx_img_0058.jpg

فوادیان اظهار داشت: خبرنگاران باید زبان گویای مردم و منعکس کننده زحمات مسئولین باشند و از انتقادهای سازنده دریغ نکنند و مسئولین باید انتقادهای خبرنگاران را به نحو احسن بپذیرند.

سرخه شهری مستعد برای عمران و آبادانی است و با توجه به اشرافی که خبرنگاران در این خصوص دارند پتانسیل های شهرستان را به مسئولین رده های بالا منتقل کنند که با توجه به ظرفیت وجودی در اشتغال و دیگر زمینه ها فعالیت در سرخه مهیا گردد.

شهردار سرخه در ادامه خاطر نشان کرد: روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر تبریک می گویم و از آنها می خواهم خبرهایی را که به رونق شهر کمک می کند را منتشر کنند و از نشر خبرهای تنش زا که باعث اختلاف می شود و از پیشرفت شهرستان جلوگیری می کند خودداری کنند و همگی دست در دست هم دهیم و همه در آگاهی مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

همچنین در پایان فوادیان بااهداء لوح تقدیر وهدایایی از خبرنگاران تقدیر وتشکر کرد.

o16b_img_0066.jpg



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین