|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۵۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس هیات تیراندازی استان تهران گفت: این مرکز به پایگاهی بزرگ و توانمند در جهت توسعه تیراندازی همگانی و قهرمانی می شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر نصرالله سجادی در این دیدار با اشاره به المپیکی بودن تیراندازی و همچنین توانمندی بالای ایران در این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: اهداف پروازی توسط هیات تهران می تواند در فاصله چهار سال، ورزشکاران استان را به قهرمانان آسیایی بدل کند.
وی افزود: اقدامات مثمرثمر و پرفایده این هیات در مدت زمان مسوولیت مهدی ذاکری نشان دهنده عزم راسخ برای رسیدن به این موفقیت ها بود است و معتقدم حضور مدیران فعلی هیات در مجموعه خانواده بزرگ تیراندازی مغتنم و پرنعمت است.
وی خطاب به رئیس هیات تیراندازی تهران عنوان کرد: جنابعالی از مدیران باسابقه و توانمند کشور هستید که با بهرگیری از امکانات می توانید کادر فعلی هیات تهران را به گروهی ماندگار در تاریخ تیراندازی تبدیل کنید، به عنوان معاون وزارت ورزش آمادگی هرگونه همکاری و کمک فکری و معنوی و سخت افزاری از جمله تامین مجوز و امکانات را اعلام می کنم.
وی ادامه داد: حتی وزارت ورزش آمادگی دارد با دعوت از تیم های مطرح خارجی زمینه برگزاری یک رویداد بین المللی را فراهم کند.
سجادی با اشاره به لزوم استعدادیابی در استان تهران گفت: می توان در 22 منطقه شهر تهران نظام مدون استعدادیابی را اجرایی و از این طریق مناطق و نواحی علاقمند به تیراندازی را شناسایی کرد، حتی در قالب مسابقات هفتگی استعدادیابی مناطق می توان استعدادهای بالقوه بسیاری را شناسایی کرد.
وی همچنین ارتباط و تعامل با آموزش و پرورش را از دیگر الزامات هیات تیراندازی استان تهران برشمرد و گفت: فضای مدارس در استان تهران محلی مناسب برای دو مبحث استعدادیابی و قهرمان پروری است.
رییس هیات تیراندازی استان تهران نیز بر لزوم همکاری های دوجانبه این هیات و سازمان های متولی خدمات رسانی به مردم از جمله وزارت آموزش و پرورش و شهرداری گفت: در کنار این تعامل تاکید ویژه ای بر تقویت ورزش بانوان خواهیم داشت. اعتقاد داریم تیراندازی بانوان قابلیت کسب موفقیت، حتی بیش از آقایان را دارد. ضمن اینکه ترویج ورزش مفرح تیراندازی در میان بانوان در واقع به توسعه این رشته ورزشی در میان خانواده ها منجر می شود.
ذاکری ضمن تقدیر از حمایت های وزارت ورزش از رشته تیراندازی ابراز امیدواری کرد: با این همکاری و تلاش همه جانبه خانواده تیراندازی تهران به زودی شاهد اعتلای این رشته ورزشی خواهیم بود.
وی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ خبر داد و گفت: بزودی نشست های کارشناسی جهت تدوین قوانین و شکل کاری مسابقه جایزه بزرگ 500 میلیون ریالی برگزار و بطور رسمی اعلام می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین