کد خبر: ۵۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
فردي كه از حساب بانكي يكي از شهروندان بصورت اينترنتي سرقت كرده و با پول هاي سرقتي اقدام به خريد كارت شارژ مي كرد توسط كارشناسان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
از اصفهان، سرهنگ " سيد مصطفي مرتضوي "رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه حساب بانكي وي بصورت اينترنتي مورد دستبرد قرار گرفته بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با جستجوهاي تخصصي در فضاي سايبر منشاء برداشت هاي غير مجاز از حساب بانكي فرد شاكي مشخص و فرد متخلف كه از اشنايان مالباخته است شناسايي شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم با شكايت مالباخته در هماهنگي با مقام قضايي دستگير و در مواجه با مدارك و مستندات اين پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي و عنوان داشت با مبالغ سرقتي اقدام به خريد كارت شارژ در اينترنت مي كرده است.

سرهنگ مرتضوي با بيان اينكه مالباخته براي انجام كاري كارتش عابر بانك خود را در اختيار سارق قرار داده و او نيز با سوء استفاده از موقعيت رمز دوم آن را فعال و به اين طريق اقدام به برداشت هاي غير مجاز مي كرده عنوان داشت: به شهروندان توصيه مي كنيم هرگز كارت عابر بانك خود را در اختيار افراد ديگر قرار ندهيد و اگر مجبوريد كارت عابر بانك خود را به فرد ديگري بسپاريد، پس از اتمام كار رمز خود را تغيير دهيد تا زمينه سوء استفاده از آن وجود نداشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین