|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
بشیر در ادامه تاکید کرد: برای تالیف این اثر محتوای 600 کتاب مهم حوزه ارتباطات مطالعه و بررسی شده و نکات مهم آنها استخراج و مستندسازی شده است و امیدواریم ارائه این کتاب سرآغازی برای تدوین دانشنامه‌های بومی در دیگر حوزه‌های علوم با همت صاحبنظران و متخصصین ایرانی باشد .
به میزبانی بانک تجارت ، آئین رونمایی از جلد دوم نخستین دانشنامه تخصصی علوم ارتباطات همزمان با مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که شامگاه یکشنبه هجدهم مردادماه با حضور گروه زیادی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی و صاحب‌نظران و فعالان برجسته تشکل‌های روابط عمومی کشور برگزار شد محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصتی برای تجلیل از اصحاب فرهیخته ، تلاشگر و متعهد رسانه در کشور است یادآور شد : بهره‌گیری از دانش و دیدگاه‌های ارزشمند خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها سازمان‌های خدمت‌رسان به مردم به ویژه بنگاه‌های اقتصادی را یاری می‌کند تا با شناخت بهتر مشکلات و تنگناها و نقاط ضعف عملکرد خود ، خدمتگزاران بهتری برای هم میهنان بوده و در مسیر درست تری گام بردارند .

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اهمیت اتخاذ رویکردهای کارشناسانه و دانش محور در حل مشکلات کشور و طراحی و اجرای برنامه های آتی توسعه گفت : امروز بخش اجرایی کشور بیش از همیشه نیازمند بهره مندی از اطلاعات دقیق  وتصویر واقعی از وضعیت موجود و چشم اندازهای آتی حوزه های مختلف کسب و کار در کشور است و نگاه تیزبین و هوشمند رسانه‌ها می‌تواند مدیران کشور را در استفاده بهینه از منابع و به حداقل رساندن اشتباهات یاری کند .

مقدم در بخش پایانی سخنان خود به گردآوری نخستین دانشنامه علوم ارتباطات در کشور توسط آقای دکتر بشیر اشاره کرد و یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف بهره گیری از اساتید و کارشناسان خبره و کارآزموده، پیشرفت‌های ارزشمندی در علوم ارتباطات و تولید محتوای تخصصی در آن به دست آورده و این امیدواری وجود دارد تا با تعمیق دانش و توانمندی دانشجویان و فعالان جوان کشور در حوزه ارتباطات و روابط عمومی مسیر پیشرفت کشور در این حوزه هموارتر شود.

در ادامه این مراسم آئین رونمایی از جلد دوم نخستین دانشنامه علوم ارتباطات برگزار شد . دکتر حسن بشیر مولف این کتاب با قدردانی از حمایت بانک تجارت از انتشار دانشنامه تخصصی علوم ارتباطات گفت: گردآوری این دانشنامه در هشت جلد با هدف ارائه نخستین مرجع جامع و بومی سازی شده علوم ارتباطات برای متخصصان ، فعالان و دانش پژوهان این حوزه در کشور است .

بشیر در ادامه تاکید کرد: برای تالیف این اثر محتوای 600 کتاب مهم حوزه ارتباطات مطالعه و بررسی شده و نکات مهم آنها استخراج و مستندسازی شده است و امیدواریم ارائه این کتاب سرآغازی برای تدوین دانشنامه‌های بومی در دیگر حوزه‌های علوم با همت صاحبنظران و متخصصین ایرانی باشد .

گفتنی است در ادامه این مراسم از خبرنگاران اقتصادی رسانه های گروهی کشور با اهدای لوح یادبود از سوی مدیرعامل بانک تجارت تجلیل شد . این مراسم با قرائت قطعه شعری از سوی روزنامه نگار پیشکسوت ناصر یمین مردوخی پایان یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین