|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۷
کد خبر: ۵۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
منتجب نیا خاطرنشان کرد: با کمال تاسف می گویم بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی در کشور در اختیار صاحبان زر و زور و تزویر است که بسادگی باطل را حق در می آورند و حق را باطل جلوه می دهند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خطاب به منتقدان و دلواپسان هسته ای گفت: «اگر ما خسارتی متحمل شدیم و تاوانی پرداخت کردیم، بواسطه خسارت دولتی بوده که شما روی کار آوردید و ما داریم این هزینه ها را پرداخت می کنیم».

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حجت الاسلام رسول منتجب نیا عصر یکشنبه در مراسم هفتمین روز درگذشت زنده یاد هادی بلوکی از فعالان جریان اصلاح طلب گیلان در مسجد صاحب الزمان (عج) پایین محله روستای کورنده شهرستان لاهیجان افزود: اگر مقام معظم رهبری تعبیر نرمش قهرمانانه را به کار نمی بردند اکنون درگیر جنگی بودیم که پایانش مشخص نبود.

وی اضافه کرد: متاسفانه تجربه بدی در هشت سال دولت قبل داشتیم و مهمترین ویژگی آن دولت، بی هویتی و بی ریشه بودن آن بود و همه دیدیم چه بر سر انقلاب و نظام اسلامی آوردند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از سخنان خود به اختلاس ها و سوء استفاده ها در کشور اشاره و بیان کرد: آیا شما در دوره هشت ساله اصلاحات، سراغی از اختلاس می بینید و آیا در مورد سیاست خارجی یک مورد مشکل می بینید؛ حال اینکه این اختلاس ها و سوء استفاده ها در زمان دولت اصلاحات نبوده اما دیدید آقایانی که با شعار مهرورزی و عدالت روی کار آمدند، چه بلایی بر سر کشور آوردند.

منتجب نیا ادامه داد: در دوره مدیریت آنهایی که دعای شریفه فرج را می خواندند و خود را نزدیکترین افراد به خدا و امام زمان (عج) می دانستند، اختلاس های هزاران میلیاردی رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: با کمال تاسف می گویم بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی در کشور در اختیار صاحبان زر و زور و تزویر است که بسادگی باطل را حق در می آورند و حق را باطل جلوه می دهند.

هادی بلوکی از چهره های اصلاح طلب گیلان و از مدیران اسبق استان بود که دوازدهم مردادماه جاری دعوت حق را لبیک گفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین