|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
گوائچن زی افزود: متاسفانه این قانون مانند جام جهانی نیست و باید به آن احترام بگذاریم. به هر حال این قانون برای همه تیم ها یکسان است و مانند هر موضوع دیگری یک سری معایب دارد و در برخی مواقع هم خوب است.
سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: ایران رقابتهای جام ملتهای آسیا را جدی نگرفته بود و با تمام توان در این مسابقات شرکت نکرد.

تیم ملی والیبال چین با پیروزی مقابل تیم ملی قطر توانست برای پنجمین بار مدال برنز رقابت های والیبال مردان آسیا را از آن خود کند.

گوائچن زی ، سرمربی تیم ملی چین پس از این پیروزی مقابل قطر در نشت خبری پایان دیدار گفت: باید از تماشاگران حاضر در سالن تشکر کنم آن ها هر دو تیم را تشویق کردند و در زیبا شدن بازی نقش مهمی ایفا کردند و به بازی انرژی دادند.

سرمربی تیم چین درباره دیدار تیمش یا قطر گفت: قطر تیم خوبی بود و تا حدی توانست مقابل ما مقاومت کند. تیم من خوب کار کرد و بسیار خوشحالم که توانستیم عنوان سومی را بدست آوریم.
 وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر این که قوانین حاکم بر مسابقات دارای اشکال بود یا خیر، تصریخ کرد: این قانون که یک تیم مانند چین تنها با یک باخت سوم می شود و تیمی مثل ژاپن با سه باخت برای قهرمانی می جنگد سال هاست که در این مسابقات وجود دارد.

گوائچن زی افزود: متاسفانه این قانون مانند جام جهانی نیست و باید به آن احترام بگذاریم. به هر حال این قانون برای همه تیم ها یکسان است و مانند هر موضوع دیگری یک سری معایب دارد و در برخی مواقع هم خوب است.

وی درباره حضور تیم دوم ایران در این مسابقات گفت: قطعا این رقابت ها برای تیم ملی ایران اهمیت زیادی نداشت و آن ها در تلاش هستند که در مسابقات جام جهانی و انتخابی المپیک نتیجه خوبی کسب کنند. از طرفی این مسابقات میدانی شد تا ایران بازیکنان دیگر تیمش را هم محک بزند.

سرمربی تیم چین در پاسخ به این سوال که آیا عدم راهیابی مستقیم قهرمان آسیا به المپیک دلیلی بر عدم پیشرفت والیبال آسیا محسوب می شود یا خیر، گفت: پیش از این تیم های آسیایی سیستم خاص خود را برای حضور در المپیک داشتند اما این سیستم از سوی فدراسیون جهانی تغییر کرد. به نظر من شکل جدید این روند خوب نیست. سوال من این است که آیا فدراسیون جهانی آسیا را ضعیف تصور کرده است ک این تصمیم را گرفته یا خیر. این سوال را فدراسیون جهانی باید جواب دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین