|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
این عده بر این باورند که وزارت آموزش و پرورش باید بدون برگزاری آزمون و با اولویت نسبت به استخدام مربیان پیش دبستانی اقدام کند.
مربیان پیش دبستانی روز یکشنبه در اعتراض به برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
 
تجمع کنندگان بر این اعتقادند که مجوز استخدام برای مربیان پیش دبستانی صادر شده و وزارت آموزش و پرورش برای ثبت نام آزمون از تمامی افراد واجد شرایط برای شرکت در آن دعوت کرده است.

این عده بر این باورند که وزارت آموزش و پرورش باید بدون برگزاری آزمون و با اولویت نسبت به استخدام مربیان پیش دبستانی اقدام کند.

وزارت آموزش و پرورش قصد برگزاری آزمون استخدامی در کشور را دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
معلمین شرکتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
2
ما جمعی از نیروهای شرکتی هستیم که در آزمون سال 90 قبول شدیم اما وزیر محترم قبلی دکتر حاجی بابایی حد نصاب نمره قبولی را بالا بردند و نهضتی های مردودی که حتی حد نصاب اولیه را نیاورده بودند، خدمتگزارها و معلمین قرآنی را که آزمونی نداده بودند جایگزین ما نمودند و ما را اخراج کردند واقعیتی که در آخرین روزهای وزارت ایشان در جمله ی کوتاه " من از تمام کسانی که در دوره ی وزارتم حقی از آنان ضایع گردیده حلالیت میطلبم"مورد اقرار قرار گرفته و خلاصه شد وعده ها و قول و قرارهای مسئولین که هیچگاه عملی نشد.
در مورد آزمون استخدامی سال 94 هم دولت محترم تدبیر و امید شرایطی لحاظ کرده که شامل هیچکدام از این نیروها نمی شود (مخصوصا در مناطق محروم) چه برسد به قبولی در آن، در واقع اولویتی برای اینها قرار داده نشده و بهتر بود نامی از این نیروها در دفترچه آزمون استخدامی برده نمی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین