|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
پس از معرفی مدل SLS AMG در سال 2009، مرسدس بنز با اضافه کردن دو حرف GT و افزایش 20 اسب بخاری نیروی موتور، مدل SLS AMG GT را برای سال 2013 روانه بازار کرده است.
مرسدس SLS که بر اساس مدل افسانه ای و نمادین 300SL شکل گرفته، نخستین خودرویی محسوب می شود که به طور کامل در بخش AMG طراحی شده است.

در شرایطی که خودروهای مرسدس بنز بیشتر به عنوان خودروهایی شهری و لوکس شناخته می شوند، اما مدل SLS فرزند شرور این شرکت خوشنام آلمانی بوده که نیرومندترین موتور تنفس طبیعی 8 سیلندر خورجینی جهان را به عنوان قلب تپنده در سینه خود جای داده است.

از نظر ظاهری، SLS را می توان با سه واژه کشیده، کم ارتفاع و خشن توصیف کرد که ترکیبی از مدل مدرن SL و کلاسیک 300SL را در ذهن تداعی می کند. کاپوت کشیده و درهای گالوینگ دو ویژگی اصلی ظاهری مدل SLS هستند که در کنار نوای پر طنین موتور این خودرو، نگاه ها را به سوی آن جلب می کنند.

مرسدس SLS AMG GT از یک موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر خورجینی سود می برد که نیروی آن از 563 به 583 اسب بخار رسیده است. این خودرو تنها طی 3.6 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسانده و با استفاده از جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه در کسری از ثانیه دنده ها را تعویض و آسفالت جاده را خراش می دهد! قیمت پایه مرسدس بنز SLS AMG GT کوپه برابر با 199 هزار و 500 دلار است.




























منبع:صبا ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین