کد خبر: ۵۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
تیم ملی والیبال چین با شکست قطر در دیدار رده بندی به مدال برنز هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز به پایان می رسد.
در دیدار رده بندی این مسابقات تیم های قطر و چین از ساعت ۱۵ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان چین در دیداری نزدیک و فشرده سه بر دو قطر را شکست دادند.
ملی پوشان چین در ست های اول و دوم ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم و چهارم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۶ بر ۲۴ مغلوب قطر شدند. در ست پنجم چین ۱۵ بر ۹ به پیروزی رسید و مقام سوم جام هجدم را به دست آورد.
تیم ملی والیبال قطر نیز در سیزدهیمن حضور خود در این رقابت ها به مقام چهارم دست یافت که بهترین عملکرد این تیم محسوب می شود. قبل از این رقابت ها کسب عنوان هفتمی بهترین عملکرد قطر بود که در سال ۲۰۰۵ به دست آمده بود.
چین نیز در ادوار گذشته سه مدال طلا، شش نایب قهرمانی چهار مدال برنز به دست آورده بود و در جایگاه سوم پرافتخارترین تیم های این رقابت ها قرار داشت. چینی ها در جام هجدهمم تعداد مدال های برنز خود را به عدد پنج رساندند.
تیم ملی والیبال استرالیا نیز با پیروزی در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه مقام پنجم این رقابت ها را از آن خود کرد.
تیم های استرالیا و چین تایپه از ساعت 15 امروز در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که استرالیا با پیروزی 3 بر یک در این دیدار رتبه پنجم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد.
چین تایپه که در ابتدا بازی را خوب شروع کرده بود در اواسط ست نخست کنترل بازی را از دست داد تا استرالیا ست اول و دوم را با نتیجه 32 بر 30 و 25 بر 15 از آن خود کند. ولی در ادامه بازی ملی پوشان تایپه ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود پایان دادند تا هنوز شانسی برای پیروزی در این بازی برایشان باقی بماند. اما در ست چهارم استرالیا توانست با پیروزی 25 بر22 این ست و مجموع بازی را به سود خود پایان دهد.
با این نتیجه تیم ملی والیبال استرالیا در جایگاه پنجم و چین تایپه در جایگاه ششم جدول این مسابقات قرار گرفت.
تیم ملی ب والیبال ایران از دقایقی دیگر برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها به مصاف ژاپن می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین