|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
باز شدن بسیاری از گره ها با سفر رئیس دولت تدبیر وامید به استان همدان استاندار همدان گفت:با سفررییس جمهوربه همدان بسیاری از گره‌های استان رفع می شود.
از همدان  : نیکبخت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ‌ریزی استان همدان که با حضور هیئت نمایندگان نهاد ریاست جمهوری در استانداری همدان تشکیل شد افزود:سفر هیئت دولت به همدان ظرف چند هفته آینده و قریب‌الوقوع انجام می‌گیرد.
استاندار همدان با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به همدان بسیاری از گره‌های مانده همدان را باز می‌کند گفت: باید برنامه‌ ریزی های سفر و میزبانی در شأن لیاقت استان تاریخ وتمدن ایران و در شأن دولت تدبیر و امیدو در سطح کشوررکورد دار باشد.

نیکبخت خطاب به مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران با اشاره به اینکه اولویت بندی امور ضروری و تأثیرگذار با توجه به شرایط توسط مدیران دستگاه‌های دولتی اجرا می شود گفت:سفر هیئت دولت به همدان بسیار کارساز است که درطرحهای نیمه ‌تمام و اساسی بسیار تاثیر گذار است و مدیران دستگاه‌های دولتی باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای ارائه این سفراولویت‌بندی کنند.


استاندار همدان از مردم شریف ودارالمومنین و انقلابی همدان در خواست کرد تا در سفر کاروان تدبیر و امید به استان میزبانی شایسته‌ای از خود نشان دهند.

وی گفت: یکی از طرح‌هایی که در این سفر ارائه و مطرح می‌شود، پروژه آب‌رسانی از سد تالوار به همدان است که این سد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تأمین شبکه است و بهره‌برداری از این طرح سبب می‌شود تا 3 شهرستان 10 شهر و 51 روستای همدان از این آب منتفع شوند و در صورتی که از این پروژه حمایت مالی شود تا پایان 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

نیکبخت افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌ کار گیرند تا برنامه سفر دولت به همدان به بهترین و شایسته ‌ترین نحو برگزار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین