کد خبر: ۵۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
رییس کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال، گفت: ادامه همکاری و جدایی خسوس کاندلاس از تیم ملی فوتسال کشورمان هنوز مشخص نشده است.
عباس ترابیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت:درخصوص وضعیت سرمربی سابق تیم ملی فوتسال باید ابتدا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند او سرمربی تیم ملی بماند یا خیر و اگر او را خواستند به کمیته فنی معرفی کنند.
وی ادامه داد:درصورت معرفی خسوس کاندلاس ما جلسات خود را تشکیل و در باره ادامه همکاری با او و راه های موجود برای پیشرفت فوتسال تصمیم گیری می کنیم و نظر نهایی خود را به هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.
رییس کمیته فنی فوتسال، گفت: کاندلاس مربی شناخته شده ای است و ما فقط می توانیم نظر خود را در باره او اعلام کنیم. او در فوتسال ایران موفق نبود و ما دلایل این مساله را اگر قرارباشد او بماند به هیات رییسه اعلام می کنیم تا مشکلات گذشته برای موفقیت فوتسال برطرف شود.
وی تصریح کرد: می خواهیم بازوی فوتسال ایران باشیم ومتاسفانه به اندازه کافی زمان را از دست داده ایم و نباید به این رشته آسیب بزنیم.
وی درخصوص اینکه آیا مربی ایرانی به فوتسال ایران کمک بیشتری نمی کند، اظهار کرد: در حال حاضر نمی توانم در خصوص مربی ایرانی صحبت کنم و فعلا باید منتظر بمانیم که دوستان گزینه خود را به کمیته فنی معرفی کنند.
ترابیان در رابطه با مطرح کردن نام وحید شمسایی برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال و آسیب زدن به نام او، گفت: من چند ماه پیش نظر خود را در خصوص وحید شمسایی دادم و گفتم از آدم ها استفاده ابزاری نکنند.
خسوس کاندلاس سرمربی سابق وناموفق تیم ملی فوتسال ایران چندی قبل بعد از پایان قراردادش از تیم ملی جدا شد، اما طی روزهای اخیر بار دیگر به ایران بازگشته است.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درخصوص آخرین وضعیت اسپانسر پیراهن تیم ملی، اظهار کرد:جلسه ای با مسئولان شرکت آل اشپورت داشتیم و آنها برای ادامه همکاری با ما علاقه مند بودند.
وی درخصوص سایر پیشنهاد ها، تصریح کرد: شرکت آدیداس نیز پیشنهاد خود را به ما اعلام کرده است و پیشنهاد خاص دیگری وجود ندارد.
ترابیان با اشاره به اینکه همراه اول اسپانسر اول و اصلی تیم ملی فوتبال ایران، است، گفت: آنها به تمام تعهدات خود عمل کرده و از همکاری با این شرکت راضی هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین