|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
فرماندار شهرستان شیرازگفت:خبرنگاران در میان مردم و از جنس مردم هستند و با توجه به این ویژگی می توانند پل ارتباطی مردم و مسوولان باشند.
حیدر عالیشوندی، شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار شهید ایرنا افزود:خبرنگاران می توانند مصائب و تنگناهای جامعه را به اطلاع مسوولان برسانند.
وی گزارش های خبرنگاران را یاری گر مسوولان در خدمت به مردم دانست و از فعالیت های آنان قدردانی کرد.
فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این شهرستان ظرفیت های زیادی دارد که باید با بهره گیری از آنها تحرک و پویایی خاصی ایجاد کرد تا در فضایی آرام، اهداف و برنامه ریزی ها برای توسعه منطقه محقق شود.
وی اظهار کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که فارس باید در قله باشد، باید کوشید که این استان به این جایگاه متعالی دست یابد و در این میان، حرکت به این سمت و سو باید از شیراز مرکز استان شکل گیرد.
عالیشوندی گفت: همچنانکه استان فارس در سال های گذشته در موضوعات گردشگری و سلامت در سطح کشور تاثیرگذار بوده است، در فرایند توسعه نیز باید به جایگاه مطلوب خود دست یابد.
وی ادامه داد: تمرکز روی بخش کشاورزی در استان فارس و بهره برداری بیش از حد از منابع آب استان سبب شده است که این استان بیش از سایر استان ها از خشکسالی تاثیر پذیرد.
فرماندار شیراز گفت: نیاز است که بازنگری در برنامه ها در دستور کار قرار گیرد و رویکرد توسعه شیراز و استان فارس از بخش کشاورزی به توجه به حوزه خدمات تغییر مسیر یابد.
این دیدار به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار انجام شد.
شورای فرهنگ عمومی کشور 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.
محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1347در شهر بروجرد چشم به جهان گشود و در 17 مرداد 1377 همراه با دیپلمات های ایرانی در مزارشریف افغانستان به دست عوامل گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین