|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: پس از رفع تحریم ها آنقدر مسایل خوب می شود که مسوولان دنبال خبرنگاران می گردند.
بیست ویکمین جشنواره حمایت از کودکان با حضور سرزده علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای، معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و سازمان حفاظت محیط زیست و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع تلاش برگزار شد.

** بعد از رفع تحریم ها مسوولان دنبال خبرنگاران می گردند
رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: پیوند آحاد مردم با کودکان نیازمند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند.
وی افزود: اگر هر خانواده ایرانی مسوولیت یکی از این کودکانی که نیازمند است را بر عهده بگیرد، دیگر کودک کار و یا بی سرپرست نخواهیم داشت.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای درباره اثرگذاری خبرنگاران در توافق هسته ای گفت: بطور قطع خبرنگاران در این فرایند تاثیر مثبت فراوانی داشتند.
معاون رییس جمهوری همچنین نتایج پس از رفع تحریم ها را برای خبرنگاران مفید اعلام کرد و گفت: آنقدر همه مسایل خوب می شود، که مسوولان دنبال خبرنگاران می گردند.

** دولت قصد حمایت جدی از سمن ها را دارد
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: دولت قصد حمایت جدی از سمن هایی را دارد که در حوزه های اجتماعی فعالیت می کنند.
معصومه ابتکار حضور جوانان و زنان در جشنواره و حمایت از کودکان کار را افتخار ملی اعلام کرد و افزود: هرگاه جامعه ای از مرز خودخواهی بیرون آید، شگفتی ساز می شود.

** سرمایه ملی متعلق به همه افراد جامعه است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز با بیان اینکه سرمایه ملی کشور باید بصورت عادلانه در میان افراد جامعه تقسیم شود، گفت: امیدواریم روزی بتوانیم با تقسیم درست سرمایه کشور، شاهد کودک کار نباشیم.
محمدتقی نوربخش همچنین از کمک یک میلیون تومانی خود به انجمن کودکان کار خبر داد.
انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی نیز در این مراسم گفت: چون خانم ابتکار 200 هزار تومان به کودکان کار کمک کردند، من 190 هزار تومان کمک می کنم اما از طرف سازمان بهزیستی، 40 میلیون تومان به انجمن کودکان کار حمایت می کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین