|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
ترکیب تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای بازی با استقلال تهران در هفته دوم لیگ پانزدهم مشخص شد.
دیدار تیم های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در هفته دوم پانزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 19 و 30 دقیقه عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال برای این بازی، سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائیر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، خسرو حیدری، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، محسن کریمی، جابر انصاری و آرش برهانی را در ترکیب اصلی استقلال قرار داده است.
در طرف مقابل نیز امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته استقلال تهران که در فصل جدید هدایت ملوان بندر انزلی را بر عهده گرفته برای این بازی سیدحسین حسینی، عزت الله پورقاز، حسین ماهینی، عزیز معبودی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید یوسف زاده، محمد آبشک، پژمان نوری، مازیار زارع، آرش افشین و فرزاد حاتمی را در ترکیب ملوانان قرار داده است.
امیر قلعه نویی مانند دیدار قبلی ملوانان برابر ذوب آهن اصفهان، در این بازی روی نیمکت نمی نشیند و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی، بازی را نظاره خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، تاکنون حدود 10 هزار هوادار برای تماشای دیدار استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و اطرف ورزشگاه نیز با توجه به نیم ساعت تا آغاز بازی، شلوغ است و هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه، مهدی رحمتی، وحید طالب لو و حنیف عمران زاده را بیش از دیگران تشویق می کنند.
سازمان لیگ، هفته دوم رقابت های لیگ برتر را هفته گرامیداشت روز خبرنگار و شهید صارمی خبرنگار ایرنا نامگذاری کرده و به همین مناسبت بنرهایی با موضوع خبر و اطلاع رسانی در ورزشگاه نصب شده است.
براساس این گزارش ، حدود 400 الی 500 طرفدار تیم ملوان با لباس های یکدست سفید رنگ در ورزشگاه آزادی در جایگاه پرسپولیسی ها نشسته اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین