|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
امام جمعه کاشمر گفت: در صورت تحقق سخنان اخیر رییس جمهوری در رسانه ملی بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود.
حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه کاشمر افزود: حفظ پیشرفت و توسعه کشور، شکل گیری اقتصاد ایران بر مبنای اقتصاد مقاومتی، حمایت از دوستان منطقه و حفظ اسرار نظامی و امنیتی کشور چهار محور مهم سخنان اخیر رییس جمهوری بود که توجه به آنها بسیاری از مشکلات را حل می کند.
وی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور به هیچ عنوان نباید متوقف و تعطیل شود و سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران نیز باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد.
وی گفت: سرمایه گذاران خارجی که به ایران می آیند باید در چارچوبی که ما تعیین می کنیم سرمایه گذاری کنند تا کاهش واردات، افزایش صادرات و رشد تولید را در پی داشته باشد.
وی به ادامه حمایت های ایران از دوستان خود در منطقه از جمله فلسطین، حزب الله، یمن، سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: به خاطر مقاومت های این کشورها آمریکا مجبور به نشستن پای میز مذاکره شد.
وی ادامه داد: دشمنان می خواهند ایران از حمایت های خود از کشورهای همسایه و شعار مرگ برآمریکا دست بردارد حال آنکه شعار مرگ بر آمریکا ریشه در اصل نظام، انقلاب و امام راحل دارد و هیچ ربطی به مذاکرات هسته ای ندارد.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات گفت: عده ای ممکن است از مذاکرات هسته ای در زمینه تبلیغات انتخاباتی خود سوء استفاده کنند هر چند براساس گفته تمام سیاستمداران و مسئولان، آثار جمع بندی مذاکرات هسته ای در درازمدت نمایان می شود.
وی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهید صارمی نقش خبرنگاران را در دنیای ارتباطات و اطلاع رسانی مهم توصیف کرد.
وی با قدردانی از زحمات خبرنگاران برای معرفی توانمندیهای شهر کاشمر افزود: دقت، سلامت و امانتداری توسط خبرنگاران از مطالبات جدی است و از خبرنگاران انتظار می رود خدمات خدمتگزاران و مسئولان نظام را به بهترین نحو تبیین کنند.
وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) گفت: شیعیان رشد علمی خود را مدیون آن حضرت هستند و پیشرفت علمی شیعه، مستحکم تر شدن فقه، معارف، منویات و افکار شیعه از جمله نتایج تلاش های حضرت امام صادق (ع) می باشد.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین