کد خبر: ۵۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه گفت: هر روز امریکایی ها این کلمه غلط که جلوی بمب هسته ای ایران را گرفته اند تکرار می کنند در حالی که براساس فتوای رهبری سلاح هسته ای در فرهنگ و دین ما جایی ندارد.
آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسوولان بویژه اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان باید سخنان امام (ره) را مرور کنند افزود: امام می گفتند که خطر امریکا به حدی است که کوچکترین غفلتی مساوی با نابودی است.
وی با اشاره به اینکه مجلس و دولت باید پاسخ مجلس و دولت آمریکا را بدهند اظهار داشت: باید با قدرت با اینها برخورد کنیم چون این موضوع جز سیاست های کلی امام بود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز به برکت هدایت های رهبری ما با اقتدار کامل موضوع گیری می کنیم.
امام جمعه کرمانشاه پیروزی های امروز کشور را ناشی از هدایت امام راحل دانست و گفت: آگاهی امروز مردم مومن و مسلمان به کشور اقتدار داده است.
وی با بیان اینکه انقلاب حاصل هدایت امام (ره) بود اظهار داشت: اگر هدایت امام نبود پیروزی های امروز انقلاب میسر نمی شد.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: بالاترین سرمایه و پس انداز در زندگی هدایت است اما ما حق نداریم این هدایت را از هر کسی بگیریم باید به دنبال هدایتی برویم که پشتوانه الهی داشته باشد.
وی با بیان اینکه مساله نخست اسلام بصیرت افزایی است گفت: آن چیزی که امروز به کشور اقتدار داده آگاهی مردمی ناشی از اسلام ناب است که همین موضوع باعث شده که امروز امریکا سرگیجه بگیرد.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود یکی از پایه های اصلی کشور را گفتمان های علمی دانست و اظهار داشت: اگر ما این قدرت علمی هسته ای را نداشتیم قدرت های بزرگ با ما هم صحبت نمی شدند.
آیت الله علما با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری افزود: تربیت علمی و رشد علمی دانشگاه های کشور جز وظایف اساتید است.
وی در پایان با اشاره به نامگذاری روز 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان گفت: خبرنگاران از افرادی هستند که وظایف سنگین اجتماعی بر دوش آنان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین