|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
روزنامه السفیر لبنان در یادداشتی از دیدار احتمالی سه جانبه میان وزاری خارجه ایران، عربستان سعودی و سوریه در مسکو خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، روزنامه السفیر لبنان در یادداشتی با اشاره به سفر ولید معلم، وزیر خارجه سوریه، به مسقط پایتخت عمان، از برگزاری احتمالی دیدار سه جانبه میان وزاری خارجه ایران، عربستان سعودی و سوریه در مسکو خبر داد.

السفیر چاپ لبنان روز جمعه با اشاره به سفر روز پنج شنبه وزیر خارجه سوریه به مسقط و دیدار با یوسف بن علوی، همتای عمانی‌اش، نوشت، سفر معلم با چراغ سبز واشینگتن و ریاض صورت گرفته است.

در یادداشت سردبیر سیاسی این نشریه معروف جهان عرب فاش شد: ولید معلم دوشنبه آینده به مسکو سفر می‌کند. به گزارش السفیر معلم تنها چند ساعت قبل از ورود عادل جبیر، وزیر خارجه عربستان، به مسکو، وارد روسیه خواهد شد.

 این روزنامه لبنانی در ادامه می‌نویسد: احتمال دارد دیداری میان مقامات عربستان و سوریه با نظارت روسیه در مسکو برگزار شود.

این گزارش در ادامه به نقل از منابع رسانه‌ای سوری از احتمال دیدار سه جانبه میان ظریف، جبیر و معلم در مسکو خبر می‌دهد و می‌نویسد، هنوز این احتمال قطعی نیست ولی گمانه زنی‌ها درباره احتمال برگزاری نشست‌های مسکو مطرح می‌شود. ولی احتمال سفر محمد جواد ظریف به مسکو و پس از آن به آنکارا، بیروت و دمشق وجود دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین