|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۵۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با اشاره به اهیت اطلاع رسانی توسط خبرنگاران گفت: دنیای بدون خبرنگار، سوت و کور است.
نورالله مرادی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان لنجان در فرهنگسرای شهرداری زرین شهر افزود: خبرنگاران انتقال دهنده ارزش ها و فضائل جامعه ایران اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند در انتقال فرهنگ رسای انقلاب اسلامی ایران موثر بوده و زبان گویای مردم و مسوولان باشند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنجان با اشاره به جلسه هفته گذشته در خصوص تکمیل فرهنگسرای شهید توکلی زرین شهر که تنها فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان می باشد گفت: با تصویب بودجه این فرهنگسرا در دهه فجر امسال تکمیل می شود و در اختیار هنرمندان شهرستان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه زبان هنر رساترین و بهترین زبان دنیاست گفت: هنرمندان باید با زبان هنر به بیان مشکلات و نارسایی ها بپردازند زیرا تاثیر کلام و رفتار هنرمندان بسیار زیاد است.
مرادی ادامه داد: هنر باید در خدمت جامعه قرار بگیرد چون هنرمند درد جامعه را می فهمد و راهکار ارائه می دهد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه لنجان گفت: حدود 100 اثر به این جشنواره ارسال شده است که نقطه عطفی در برپایی جشنواره های فیلم در شهرستان می باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنجان اظهارکرد: در راستای فعالیت های فرهنگی ، هنری و مطبوعاتی این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده که نیازمند حمایت مسئولین است.
گفتنی است در آیین تجلیل از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان لنجان از تعدادی از رتبه های برتر جهانی، کشوری، استانی در تئاتر، موسیقی و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لنجان تجلیل شد.
شهرستان لنجان با 245 هزار نفر جمعیت و 9 شهر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین