|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۵۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گسترش ورزشهای همگانی را از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید دانست و بر استفاده از ظرفیتهای بخش های مختلف برای توسعه این ورزشها تاکید کرد.
غلامرضا شعبانی بهار روز جمعه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مشهد از مسوولین خواست عنایت بیشتری به گسترش ورزشهای همگانی و نهادینه کردن آن بین آحاد مردم داشته باشند.
وی همچنین از ورزشهای همگانی به عنوان بستر مناسب برای نهادینه کردن ورزش در زندگی شخصی و اجتماعی مردم یاد کرد و گفت: برنامه های پیاده روی خانوادگی بستر ساز تحقق مطلوب این امر است.
وی حضور پرشور شهروندان مشهد در همایش پیاده روی خانوادگی را یک رکورد دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسوولین و دست اندرکاران مشارکت مردم در فعالیتهای ورزشی به ویژه ورزشهای همگانی افزایش یابد.
رییس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز هفته المپیک را فرصت موثر برای گسترش و بستر سازی ورزشهای همگانی در کشور دانست و گفت: این فدراسیون توجه خاصی به معرفی و ترویج این ورزشها در جامعه دارد.
علی مجدآرا افزود: فدراسیون ورزشهای همگانی در هفته المپیک سالجاری در قالب 60 کمیته در برگزاری برنامه ها و همایشهای گوناگون ورزشی این هفته نقش تاثیر گذار در کشور ایفا کرد.
وی اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیتهای دستگاههای اجرایی و بخشهای مختلف رشته های زیرمجموعه ورزشهای همگانی بیش از پیش به مردم معرفی شوند تا شاهد حضور حداکثری آنان در این بخشها باشیم.
وی از حضور گسترده مردم در همایش پیاده روی خانوادگی به عنوان مصداق همدلی و همراهی مردم یاد کرد.
دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه با حضور گسترده مردم مشهد حدفاصل میدان پارک تا نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار شد و جوایزی به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان اهدا شد.
رییس فدراسیون ورزشهای همگانی در این همایش یکی از خانواده های مشهدی را که با لباس ورزشی در این همایش شرکت کرده بودند به عنوان الگوی ورزش در بین خانواده ها معرفی کرد.
از مجموع 24 رشته زیرمجموعه ورزشهای همگانی در کشور 18 رشته در استان خراسان رضوی فعال است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین