|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
ششمین دیدار تیم ملی ب والیبال ایران در جام هجدهم قهرمانی آسیا در حضور دو هزار تماشاگر آغاز شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در حالی امشب در مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا به مصاف استرالیا رفت که جمعیت حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی نسبت به دیگر دیدارهای این جام بیشتر بود.
بیش از دو هزار نفر که از یک ساعت قبل از شروع مسابقه به سالن آمده بودند، ملی پوشان والیبال ایران را برابر استرالیا همراهی می کنند تا نماینده ایران در حساس ترین دیدار خود مغلوب نشود.
داورانی از کشورهای تایلند و چین تایپه به عنوان داور اول و دوم این دیدار را قضاوت می کنند.
رییس، نایب رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی و تعداد زیادی از مربیان و کارشناسان والیبال نیز از جمله تماشاگران این مسابقه هستند.
ایران ایران، ایرانی با غیرت، یک دو سه، دمیدن در شیپورها، دست زدن و تکان دادن دستان و پرچم جمهوری اسلامی ایران از جمله جملات و حرکات تماشاگران برای تشویق تیم ملی ب والیبال ایران در این مسابقه است.
دمیدن در شیپور، سوت و طبل زدن در هنگامی که بازیکنان استرالیا سرویس می زنند از دیگر کارهای تماشاگران برای تشویق تیم ایران و تضعیف تیم حریف است.
تماشای دیدارهای هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا رایگان است.
تیم ملی ب والیبال ایران در ست نخست مسابقه با استرالیا 25 بر 20 به پیروزی رسید.
حمزه زرینی، مصطفی شریفات، محمد طاهر وادی، علی حسین، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی و مهدی غلامی ترکیب آغاز کننده برای تیم ملی ب والیبال ایران برابر استرالیا بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین