|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
تیم ملی والیبال قطر با شکست چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به جمع چهار تیم برتر راه یافت و حریف ژاپن در مرحله نیمه نهایی شد.
تیم های قطر و چین تایپه در سومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
ملی پوشان قطری در این مسابقه سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند. آنان در ست سوم ۲۵ بر ۱۷ مغلوب چین تایپه شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر ۲۲ به پیروزی رسیدند و به عنوان سومین تیم برتر این رقابت ها راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
تیم ملی والیبال قطر در پنج مسابقه قبلی خود در این رقابت ها چهار پیروزی متوالی برابر استرالیا، هند، ترکمنستان و ژاپن به دست آورده بود و در پنجمین دیدار خود مغلوب چین شده بود.
قبل از قطر تیم های ژاپن و چین به ترتیب با شکست کره جنوبی و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شده بودند.
رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال، کواچ و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال و بازیکنان تیم ملی استرالیا (یک ست) از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.
حدود هزار نفر تماشاگر نیز که برای تماشای دیدار ایران و استرالیا به سالن آمده بودند از جمله تماشاگران مسابقه قطر و چین تایپه بودند.
تیم ملی ب والیبال ایران از دقایقی دیگر در ششمین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف استرالیا می رود که در صورت پیروزی حریف تیم چین در مرحله نیمه نهایی خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین