|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
اعضای هیات رییسه فدراسیون بین المللی شنا با پیشنهادهای رییس فدراسیون ایران در خصوص صدور کارت مربیگری و وایلد کارت ها موافقت کردند.
از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، درتازه ترین جلسه هیات رییسه فدراسیون بین المللی ورزش های آبی (فینا) در کازان روسیه دو پیشنهاد محسن رضوانی رییس فدراسیون ایران و عضو کمیته مربیان جهانی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
صدور مدرک و گواهی به تمامی مربیانی که قصد حضور در مسابقات زیر نظر فینا را دارند، نخستین پیشنهاد رضوانی بود.
دومین پیشنهاد رضوانی درباره وایلد کارت ها بود. بنابر این پیشنهاد از این پس وایلد کارت ها علاوه بر ورزشکارانی که به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شوند به شناگرانی که به مسابقات مورد تائید فینا (فینا اپروو) اعزام می شوند، نیز تعلق خواهد گرفت.
دکتر خولیو مگنولیو رییس فدراسیون بین المللی شنا نیز در این نشست با اشاره به طرح شنا برای همه، شنا برای زندگی و تأکید بر رقم بحث برانگیز 380هزار کشته در اثر غرق شدن درآب به ظرفیت ها و فواید این استراتژی تاکید کرد و گفت: به طور کلی، شاید فدراسیون ما را برای برگزاری مسابقات و رویدادهای خاطره انگیز و جذاب بشناسند. اما به عنوان یک بدنه حاکم در جهان فکر می کنم که درباره فرزندان و جوانان جهان هم مسئولیم. به ویژه آن دسته از افرادی که هنوز با شکوه این عنصر طبیعی یعنی آب آشنا نیستند.
این نشست در حاشیه شانزدهمین دوره مسابقات جهانی فینا درکازان روسیه برگزار و نمایندگان 139 کشور برای اعتبار بخشی به قانون اساسی جدید این فدراسیون گردهم آمدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین