|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
معلوم نیست این افراد و گروه های دلواپس ارزشها، چگونه مقابل کشف حجاب در خاک ایران مقابل رییس جمهور وقت – احمدی نژاد - و در نهاد ریاست جمهوری، ساکت بودند و در مقابل حجاب کامل و البته غیرعرف یکی از همراهان وزیر ایتالیایی چنین بلوایی به پا کرده اند!
ابرازنگرانی مخالفان دولت تدبیر و امید از پوشش یکی از بانوان هیات همراه وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با رییس جمهور، در حالی است که سال 89 یک خبرنگار اسپانیایی مقابل رییس جمهور مورد علاقه این طیف، کشف حجاب کرده بود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دیدار امروز دکتر روحانی با وزیر خارجه ایتالیا، پوشش یکی از بانوان همراه وی مورد انتقاد مخالفان دولت قرار گرفته است.

این اتفاق موج دیگری از حملات رسانه ای دلواپسان به دولت تدبیر و امید را رقم زده و این در حالی است که این فرد که سمت او هم اعلام نشده، از حجاب کاملی – البته متفاوت با عرف کشور – برخوردار است.

از طرف دیگر، یادآوری این خاطره که محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایده آل این طیف، در سال اسفندماه 89 مقابل کشف حجاب خبرنگار تلویزیون اسپانیا هیچ واکنشی نشان نداد، نیز خالی از لطف نیست.

مصاحبه مذکور در 25 اسفند 89 در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شد و در حالی که بخشی از مصاحبه سپری شده بود، خبرنگار مذکور اقدام به کشف حجاب کرد اما احمدی نژاد هیچ واکنشی به آن نشان نداد!

با این وجود، معلوم نیست این افراد و گروه های دلواپس ارزشها، چگونه مقابل کشف حجاب در خاک ایران مقابل رییس جمهور وقت – احمدی نژاد - و در نهاد ریاست جمهوری، ساکت بودند و در مقابل حجاب کامل و البته غیرعرف یکی از همراهان وزیر ایتالیایی چنین بلوایی به پا کرده اند!


آنا پاستور خبرنگار تلویزیون اسپانیا در ابتدای مصاحبه با احمدی نژاد


آنا پاستور در اواسط مصاحبه با احمدی نژاد


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
1
7
* ضمن اذعان به اینکه
حجاب و تیپ سرکار خانم گوئیدی خیلی زیبا و قابل احترام بود،

باید گفت که؛

حجاب کامل ولی غیرِ متعارف یکی از همراهانِ عزیز
(بنا به برخی ملاحظات اسلامی/شرعی/عرفی)
زیاد خوشایند نبود/نیست.

بهتره که میهمانان عزیز

(البتّه، با کمک و راهنمایی های Designer ها و مقامات تشریفاتِ کشورمون)

کمی بیشتر به حجاب و پوشش اسلامی توجّه داشته باشند.

* دولت قبلی در بیشتر زمینه ها،
رکوردهای موهن و خفّت بار بر جای گذاشته!
و معقول آن است که مورد مقایسه قرار نگیرد.
مهدی دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
4
مقیاسه این دولت با دولت قبلی قیاس مع الفارق است بایستی در رسم دیپلمات ادب رعایت شود خانم وزیر در مقابل روحانی انگار به مهمانی آمده ادب حکم می کند عرف رعایت شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین