|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
خبرسازی اخیر در حالی است که در آخرین مصاحبه تلویزیونی محمود احمدی نژاد، رییس دولت مورد حمایت تندروها، که ده ها میلیون ایرانی به صورت زنده آن را تماشا می کردند، عکس رهبری حذف شده بود.
جوسازی رسانه ای تندروها با تکیه بر خبر کذب قطع تصاویر و صدای رهبر معظم انقلاب همزمان با ورود رییس جمهور به محل برگزاری همایش روز مهندس در حالی است که در آخرین روزهای دولت محمود احمدی نژاد، ابایی از حذف علنی عکس رهبری در مصاحبه زنده تلویزیونی هم وجود نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روز گذشته رسانه های وابسته به تندروهای حامی دولت سابق تلاش کردند تا دولت یازدهم را وارد حاشیه ای جدید کنند.


سخنرانی دکتر روحانی در همایش روز ملی مهندس در برج میلاد

بر این اساس، شایعه رسانه های مذکور مبنی بر این که هنگام ورود رییس جمهور به سالن محل برگزاری همایش روز ملی مهندس، تصاویر و صدای رهبری قطع شده است، بلافاصله در فضای مجازی توزیع شد و این در حالی است که ساده ترین آزمون این شایعه، یعنی بازبینی فیلم مربوط به مراسم دروغ بودن آن را برملا می کند.

این خبرسازی در حالی است که در آخرین مصاحبه تلویزیونی محمود احمدی نژاد، رییس دولت مورد حمایت تندروها، که ده ها میلیون ایرانی به صورت زنده آن را تماشا می کردند، عکس رهبری حذف شده بود.



تصویر بالا مربوط به مصاحبه زنده تلویزیونی محمود احمدی نژاد در شهریور 92 است و تصویر پایین مربوط به مصاحبه زنده او در تیر ماه 92. در تصویر دوم، عکس رهبری از دکور برنامه ای که میزبان آن نهاد ریاست جمهوری بود حذف شده است.



با این وجود، رسانه های وابسته به این جریانات نه تنها تغییر دکوراسیون آشکار مصاحبه احمدی نژاد را ندیده اند، بلکه به خبرسازی در خصوص رییس جمهور پرداخته اند.

به نظر می رسد حمایت های دلگرم کننده مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید به ویژه تایید تیم هسته ای دولت از سوی ایشان در سخنرانی های اخیر، افراطیون منتقد دولت را مجبور به خبرسازی های اخیر کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین