|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
در ابتدای این دیدار، نماینده ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توسط ساکای یوشیو به گل رسید.
تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران در سومین دیدار خود در جام باشگاه های فوتسال آسیا، نماینده ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

دیدار تیم های فوتسال تاسیسات دریایی ایران و ناگویا اوشنز ژاپن از مرحله یک چهارم پایانی رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان به مصاف هم رفتند.

در ابتدای این دیدار، نماینده ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود، بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توسط ساکای یوشیو به گل رسید.

پس از گل ناگویا اوشنز بازی متعادل تر دنبال شد. در ادامه نیمه اول وحید شمسایی و رضا سنگ سفیدی برای تاسیسات دریایی گل زنی کردند تا دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم دیدار که در حضور دوهزار تماشاگر اصفهانی برگزار می شد، این نماینده ژاپن بود که توانست توسط موریکا با استفاده از عدم هماهنگی مصطفی نظری و وحید شمسایی بازی را به تساوی بکشد اما این نتیجه هم پایدار نماند، وحید شمسایی آقای گل جهان بار دیگر نماینده ایران را پیش انداخت.

نماینده ژاپن دقایق پایانی بازی را با پنج بازیکن پیگیری کرد، که این تاکتیک به ضرر نماینده ژاپن تمام شد و  محمدرضا زارعی، بازیکن اصفهانی تیم تاسیسات گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا به شدت مورد تشویق همشهریانش قرار بگیرد.

ثانیه های پایانی بازی، خطای بازیکن تیم تاسیسات دریایی روی موریکا، یک ضربه آزاد در موقعیتی مناسب در اختیار این بازیکن قرار داد و موریکا در ثانیه های پایانی بازی توانست یکی از گل ها را پاسخ دهد تا این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود نماینده ایران به پایان برسد.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مرحله نیمه نهایی، فردا و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نفت الوسط عراق می رود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین