|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
رییس سازمان لیگ درباره جلسه مدیران عامل و مدیران بازاریابی باشگاه های فوتبال ایران با مدرسان ایتالیایی گفت: جلسه بسیار خوبی بود البته مدیران عامل از این جلسه استقبال کمی کردند اما تمامی مسوولان بازاریابی باشگاه ها در این جلسه حضور داشتند.
از سازمان لیگ، مهدی تاج با بیان اینکه نکات خوبی در این جلسه مطرح شد به برخی از این نکات اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال مدرسان ایتالیایی معتقدند نباید فسخ قرارداد یک طرفه باشد اگر مربی می گوید بازیکن را به دلایل فنی نمی خواهم، نباید راحت او را کنار بگذارند و پول بازیکن را صددرصد پرداخت کنند البته تنها دراین مورد خاص 10 تا 12 مورد باید مد نظر قرار گیرد.
به گفته وی دراین جلسه همچنین درخصوص به کار گیری بازیکنان خارجی بحث و به مشکلات فوتبال ایران در این زمینه اشاره شد و افزود: این بازیکنان هنگام تنظیم قرارداد با باشگاه های ایران با وکلای خود می آیند و چنانچه مطالبات خود را نگیرند از باشگاه مربوطه شکایت کرده و به دلیل اینکه ما درتنظیم این قراردادها بسیاری از مسایل را در نظر نمی گیریم، غالبا رای به سود آنان صادر می شود.
تاج درباره برنامه های سازمان لیگ برای فصل آینده نیز گفت: می خواهیم به استانداردهای دنیای فوتبال نزدیک شویم تا باشگاه ها کمتر متضرر شوند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با اینکه از هفته اول لیگ برتر بحث تبانی مطرح شده است، گفت: تنها بحثی که مطرح شده است مساله داوری در یک بازی و اعتراض به آن بوده است که کمیته داوران درحال بررسی آن است.
رییس سازمان لیگ در مورد مشکلی که در میزبانی ورزشگاه دستگردی و ورزشگاه غدیر اهواز به وجود آمده، عنوان کرد: اتفاقی که در دیدار سایپا و گسترش فولاد افتاد خاص بود این تیم با توجه به اینکه از کرج آمده و ورزشگاه اسلام شهر هنوز آماده نشده است، در ورزشگاه دستگردی این بازی برگزار شد که متاسفانه برق رفت ورزشگاه غدیر هم باید کم کم به شرایط بهتری برسد. در حال حاضر اهواز، آفتاب سوزانی دارد که نمی توان کاری کرد. سه تیم در اهواز حضور دارند که این مساله کار را سخت می کند.
وی در مورد اینکه چرا باشگاه های ایرانی دائم حامی مالی خود را تغییر می دهند، تأکید کرد: دلیل این امر را بدرستی نمی دانم اما درباره تیم پرسپولیس باید بگویم پرسپولیس نباید حمایت کننده مالی اش را تغییر دهد درست سال قبل این اتفاق برای آن ها افتاد و ضرر کردند این اتفاق اصلا خوب نیست.
تاج گفت:با توجه به برگزاری فینال فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا در اصفهان زمان دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن تغییر می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین